![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Tässäpä kaaviokuva. Hydraulikoneikko tullee eri paikasta sisään, mutta toimii samalla tavalla. Tässä kaaviossa nyt mukana varren puolet. Eka versio kytketään vielä ilman niitä ja silloin esitäytöt akuissa pienemmät. Oikeastaan esitäytöt ovat jo akuissa, niin kokeilen ensin niillä ja nostetaan täyttöä kun siirretään tämän kaavion mukaiseen kytkentään.
__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!! Viimeksi muokannut Sutsu : 16.04.2010 07:29 |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Etusysteemit paikallaan. Sopii hienosti, kun renkaat suorassa, mutta ei kestä kääntää..
Ajatus tuli, että kulmanipalla lähtö ja jako tuossa ylätukivarren päällä kahteen letkuun, niin oispa täyrellinen.. Kolmos kuvasta näkyy, että vänkää ABSin anturin kanssa, eli ei näin.![]() ![]() ![]() Takana letkut ja liittimet mahtuu olemaan joka jouston vaiheessa, muttaa ei haittaisi jos olis vähän taivutettu toista letkun päätä, nyt suorat lähdöt. ![]() Siellä on takapallo paikallaan, propattu kauniisti lavan pohjaan itseporaavilla ja banjerilla. Samaan paikkaan sopii vaikka kaikki kolme akkua, nyt alotellaan yhdellä.![]() Ja siellä etupallo. Oikealla on kyllä hyviä paikkoja pallon piilotukseen, mutta vasen näyttää ahtaalta. Keulakin lähtee ensin tällä yhdellä pallolla testiin. Jos joku osais sähköt kytkeä, niin pääsis kokeileen. ![]() Äkkiseltään näytti että auto lysähti jo jonkun sentin kasaan, kun kaasuiskarit vaihtui sylintereihin. Ei siis tarvi paljoo auttaa alaspäin menossa, niin ollaan tavoitteessa.
__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!! |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Varmaan noi letkutukset sais tehtyä helpommin jos laittaisi esim. nuo etu sylinterit toisinpäin. Siis sylinterin varsi alas päin. Silloin ei letkujen tarvi liikkua niin paljon. Letkujen tilalla voisi käyttää myös rautaputkia jotka nousee sylinteriputkea pitkin ylös ja siitä letkuilla eteenpäin. Putkilla on paljon pienempi ulkohalkaisija ja nipat eivät vie niin paljon tilaa.
Mielenkiintoinen projekti. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
|
|
#5
|
||||
|
||||
kiiruna hydraulit
Kustomi ukothan on harrastaneet noita hydraulijousituksia ainakin 80 luvulta asti.
Tuolta saattaisi löytyä apuja rojektiin. http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=129 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Tuostahan puuttuu puolet letkutuksta ?
Ja tarkoitus ei ole arvostella keskeneräistä mutta tee nuo haaroitukset mielummin siellä ylempänä rungossa. Nii ovat paremmin suojassa ja muutenkin asiallisemmat. Ja edittinä notta nyt joko minä tulkitsen kuvaa väärin tai tuo on erilailla kytketty kuin kaaviossa. Viimeksi muokannut Bj Andy : 21.04.2010 02:44 |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Rattia on käännetty tuossa tasan kierros. Laitoin jo yllä että ei näin ja pitää lähteä kulmanipalla, jota ei siis ollut kotona tuota kytkentää tehdessä. Lainaus:
__________________
Katu-uskottavuus, maasturin tärkein ominaisuus!! |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Banjot letkuihin ja pitkä banjopultti, Lienee matalin ratkaisu.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pajero tuuninkia (44" kumit) | -MaTTi- | Chit-Chat | 10 | 09.07.2009 19:28 |
| blazer tuuninkia! | kävikökipiäää | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.09.2007 19:50 |
| Tuuninkia | Uazmies | Chit-Chat | 7 | 02.12.2006 00:58 |
| Tuuninkia ?? tai jotain.. | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 09.08.2005 06:38 |
| Onneksi ei paljoa tuuninkia näy | JF | Chit-Chat | 5 | 07.01.2005 16:40 |