Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso
Jos sä kerran olet avoin ehdotuksille, niin mä ehdotan että rauhotut hiukan, luet noi rytarin linkittämät topikit läpi ja funtsailet mitä porukka on tehny autoille ja miksi. Jos osaat englantia niin lueskele vaikka coloradok5.comista juttuja, siellä rakentelevat paljon blazereita. Ootko miettiny millanen budjetti sulla on tähän rojektiin? noi muutokset mitä tarvitaan ei tuu olemaan ihan halpoja. Kymppitonni on sileenä hyvin äkkiä.
ja se laattikko muuttuu rattiautomaatista lattia-automaatiksi ihan vaihdekeppiä vaihtamalla, ellet sä sitten manuaalilaatikkoa halua?
|
No budjettia on varattu sen verran että mielellään mahdollisimman vähän "trial & error" kokeiluja. Eli kunnon autoon kunnon palikat
Ok, eli shifterin lattiaan saa ilman boksin vaihtoa. Tämä selvä.
No enhän minä nyt niin kierroksilla käy kuitenkaan..vielä
Itse asiassa koko ajan lukenut erinäisillä foorumeilla asiaa akseleista.
Olen saanut sen käsityksen että Dana70 tai Dana80 olis likempänä totuutta kestävyyden suhteen ? Dana60:stä sanovat jotain että "ihan kaikki" komponentit eivät ole niin kestäviä..
Toki eri auto kyseessä mutta kun akseleista puhutaan tässäkin.
Tossa olis linkkiä, voiko joku vähän tulkata kun englanti muuten hyvä mutta ammatti sanasto vähän hakusessa
http://forums.fourwheeler.com/70/652...olt/index.html
Pahoittelen vauhkoamista, mutta kun tulee paljon asiaa ja kun ei mistään mitään tiedä niin pakko kysellä että jotain oppii. Kunhan sisäistän vähän näitä asioita niin eiköhän tämä tästä.