Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #22  
Vanha 29.03.2010, 20:45
MotorPsycho:n Avatar
MotorPsycho MotorPsycho ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.06
Sijainti: NURMES/KUOPIO Finland.
Viestit: 411
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lemmy Näytä viesti
Neli ja viislovisen jakolaatikoissa on jonkuverran eroja, vetorattaan poorit eri kokosia, ryhmäpyörästöakselin tappi erikokonen ja hammaskulmat erillaisia. Joskus yritin kasata hybridiä...
onkohan siellä kaikkien rattaiden kulmat erilaiset vai vain esim. hitaan puolen. kun silmä määräisesti näyttäisi että nopean puolen pienempi ratas on samassa kulmassa mutta jonkun reilun millin leveämpi. jouduin nimittäin laittamaan oletettavasti 5-vaihteisen jakolaatikon rattaan nopean puolen rattaaksi mutta huomenna tuon näkee jos eroa on.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Blazerin np 203 jakolaatikon vaihto 205/208 ??? koiste Tekniikka & Jutustelu 13 26.11.2010 21:45
Myyty Patrol pätkä /vaihto sumpe O/M/V Ajoneuvot 4 16.02.2009 22:09
HJ61 jakolaatikon takakardaanin stefan vaihto Tekniikka & Jutustelu 4 04.05.2007 11:48
Suzukin jakolaatikon etuvedon pikkulaakerin vaihto jnu Tekniikka & Jutustelu 5 17.10.2006 14:47
Kun ei ollut muuhun varaa, ostin tämän +kysymyksiä Yleiset 7 03.02.2004 07:54


Sivu luotu: 19:05 (GMT +2).