![]() |
patrol jakolaatikon vaihto muuhun?
mitenkäs kun on nuo vanhemman patrollin jakolaatikon välitykset aivan liian pitkät, niin onkos kukaan laittanut esim hilux jakolaatikkoa patrollin oman laatikon jatkoksi, ainakin välityksiä löytyisi? olisihan mahdollisuus tietysti vaihtaa hilux päälaatikkokin mut onko kukaan sovittanut toista jakoaatikkoa oman tilalle kun kaiketi ei vahvimpia laatikoita ole nuo hiluxin laatikotkaan.
|
Täälläkin riittäs kiinnostusta kyseisestä asiasta, eli esimerkkejä kaivattas!
|
Miks ei tuplalaatikkoa???? Esimerkkejä siitä kyllä on ja välitykset olis tilanteen vaatiessa "säädettävät".... Tuli vaan mieleen......
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
pikkulinnut on laulaneet että kohtapuoliin olisi tulossa välityksia Patrollinkin jakikseen.
Tapsa4x4 voi varmaan kertoa lisää? |
Joo mulle tulee jakolaatikkoon pienenpuolen välitykseksi 3.34 tai jotain sinne päin,koteloa joutuu muuttaan ja yhtä siirtäjää.
pitäis valmistua näinä viikkoina hinta on kysymys merkki vielä. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
joko on patrollin laatikoita välitetty ja mikä llienee hinta?
|
Lainaus:
|
Puratte kaksi jakolaatikkoa ja vaihdatte hammaspyöriä keskenään,vaatii kuorien hitsausta sekä sorvausta(hommatkaa kunnon teriä,saatanan kovia Hammaspyöriä). Minulla kulkee 42" pyörällä,ykkösellä 1km/h. Ilmeisesti riittävän tiheä.
|
Lainaus:
|
Ei siinä mitään kuvia tarvii. Laatikon kansi auki ja kurkistaa sisää. Orkkis rattaista sen saa tehtyä kun sorvissa päästää rattaista keskiöt pois ja toisista rattaista ottaa keskiöt ja lämmöllä sovittaa paikoilleen ja pikkasen hitsiä. Kuoreen joutee tekeen vähän lisää tilaa että sopii. Siiräjän akselit joutuu katkaisemaan kun eivät mahtu muuten olemaan.
T, Masai |
ahaa no täytyy ruveta sit suunnittelemaan sitä,niin ja olikos ne sisuskalut samoja 4-ja 5 vaihtteisessa kun on täällä kuopiossa yksi jakolaatikko 5-vaihteisesta ja rattaat 4-vaihteisesta olisi irrallaan niin ei tartteisi purkaa monta laatikkoa
|
No niin Jakolaatikko olis valmistunut, välitys on 3.34 ja koteloa ja siirtäjiä joutui hieman muokkaamaan.
näitä on mahdollista saada lisääkin hintaa tulee noin 700-800e koko paketille kaikkineen muutoksineen. ELi mulle tarvii toimittaa JakoLaatikko 5-vaihteista patrollista. jakolaatikko on tehty muuten valmiiksi ,itse ei tarvii muuta kun ruuvata se paikoilleen. jos 4-vaihteisen laatikko on identtisesti sama niin sitten sellainenkin käy. kiinnostuneet voi laittaa vaikka privaa tai soittella 15.30 jälkeen arkisin puh 0400-450099 |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Neli ja viislovisen jakolaatikoissa on jonkuverran eroja, vetorattaan poorit eri kokosia, ryhmäpyörästöakselin tappi erikokonen ja hammaskulmat erillaisia. Joskus yritin kasata hybridiä...
|
Mitkä mahtaa olla patrollin päälaatikon välitykset?
|
Lainaus:
|
http://forums.offipalsta.com/picture...880504&thumb=1jos nyt oikein laskin niin välitykseksi tulee 5.22 tiukkaa tekee siirtäjien ja muiden kanssa mutta kyllä noille tilaa saa kun muokkailee.
http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=55700 |
Lainaus:
|
?
onko kukaa rakentanu hitaampaa välitystä patrollin neljä lovisee laatikkoon?
|
ihan samalla tavalla onnistuu neliloviseen kuin 5- loviseen minä tein 4 loviseeen kun kuulemma vahvempi.kokonais välitys tuli 84.95 jos laskin oikein
|
Sivu luotu: 03:07 (GMT +2). |