![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() miulla jäi se vinssinpään sokan paikka nii ikävään koloseen et joutu heppaamaan poranterän sinne ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla sama juttu sorvailin kuusiokoloavaimen sinne vinssin päähän ja nyppinyt pari kertaa ton 8mm vaijerin poikki
|
||||
|
||||
![]()
Mä sorvautin jatkoholkin akselin jatkoksi ja tukilaakeri sille kiinni poikkipalkin päälle.
Siinä orggis murtosokan kohdalla nyt 8mm 8.8 pultti ja jatkoholkin ja kardaanin liitoskohdassa 6mm pultti "murtosokkana". Nyt saa tarvittaessa "murtosokan" vaihdettua konehuoneen puolelta.
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on suunnitelmissa tehdä lattiaan huoltoluukku tohon ulosoton kohdalle samalla kun teen suunnan vaihdon.
meinaan jos vinssi on vaan vetäväämallia ja vinssaat itsesi vaikka johonkin puuta vasten niin viulunkielenä olevaa vaijeria et sitten vapauta millään.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() jotain saavutuksia.
vinssin stefat sai vaihdettua. kasassa alkais olla. kardaanin kannatin laakerille korvakko tehdä sekä ulosoton kytkentä vivusto. sittenpä testailla vetääkö se vai ei..
![]() Viimeksi muokannut Anfi : 25.03.2010 21:48 |
|
||||
|
||||
![]() voi voi..
Nonni kardaanin sai laiteltua hyvin kiinni, mutta ei kestäny testausta pitkään elikkä meni poikki..
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Datsun patrol-82 | akp | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 04.09.2009 14:03 |
Myydään / Vaihdetaan Datsun Patrol -82 | tiipe | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 27.08.2009 08:53 |
Myyty datsun patrol 2+3-82 | akp | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 29.08.2008 09:01 |
M: Datsun Patrol -82 | Patu_Patukka | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 15.12.2007 16:58 |
M:Datsun patrol MYYTY | tapsa4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 02.09.2006 08:28 |