![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() paljonkos tuo pajeron varoventtiili vaatii auetakseen? hukkiksen tankoo vaan kireemmälle ja soppaa lisää...
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
kiitoksia vinkeistä.. ei kulussa nyt mitään vikaa ole mutta olisi mukava saada lisää potkua..
|
|
||||
|
||||
![]()
Mistä tollaiseen 2.3 td paheroon saa voimaa ku ei jaksa 235/75/15 insoilla pienen puolen kakkosella olenkaan ensinkään lainkaan edetä hangessa???????
|
|||
|
|||
![]()
Löytys 2.8 Pajeron turbo,jos on kiinnostusta siitä rakennella?
|
|
|||
|
|||
![]()
paljonko huru pyytää turbostaan ja sopiiko 2.5tdic 1993 pajeroon? ja onko ylipäänsä yhtään isompi?
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jaa-a en osaa koko erosta ja käypäsyydestä sanoa, tämäkin jäi ylimääräiseksi omista projetista. Sen saa kyllä aika huokeella jos on kiinnostusta. Kaikki mukaan kuuluvat samaan hintaan (ns.downpipe,hukkaportinkello ja tietty ahdin= 100e) 050-5608181 Iisalmi |
|
|||
|
|||
![]()
No nostaa ahtopaineet 1.6 baariin ja ruuvaa syötöt täysille. Etenee vallan reippaasti ainaki mulla. Niin ja mulla 31x10.5 15 renkaat.
|
||||
|
||||
![]()
JUST
|
||||
|
||||
![]()
Perhana, Easterbunny nostaa ahtopainemittaria vain 0,5-0,6 bar. Täytyykin kokeilla vähän viriviritystä...
![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja ihmetellään et on laatikko ja kansi heikko ja miksei myös kampurakin.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Imusarja on vaihdettu parempaan ja välijäähdytin laitettu. Eihän se toki toi 1.6 baaria ole käytössä ku sillon ku polkimen painaa lattiaan, eli tollasessa normiajossa paineet huitelee 0.5-1.0 baria.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Pajeron turbo laipat | pesix | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 15.10.2009 16:42 |
Ostetaan pajeron turbo | fygy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 23.10.2008 15:40 |
O: -90 pajeron turbo | jhiljane | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 05.03.2008 21:12 |
O: 2.3td pajeron turbo | Caddy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 09.10.2007 12:55 |
O:pajeron turbo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.12.2006 20:32 |