Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 02.03.2010, 22:06
Lätty-ode Lätty-ode ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.10.08
Sijainti: Badassriver/Padasjoki
Viestit: 118
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Valko-bandiitti Näytä viesti
Varaudu pikkuaskareisiin kun vaihdat T-15 askin T-18:sta. T-18 on jonkin verran pitempi, jolloin jakolaatikko siirtyy taakse. Tämän vuoksi tarvitset luovuttaja-autosta myös kardaanit. Myös painelaakeri on erimittainen, ainakin niissä joita olen itse vaihdellet. Välitykset kyllä paranevat. Hyvällä tuurilla 1:n välitys on yli kuuden.
Sehän on hyvä vaan että on askaretta
minkäkokosilla pyörillä oot ite ajellut??
Juu ja äskö varmistu että laatikko on rautakuorinen eli siis T-18.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Jeep Wagoneer -78 Viipo O/M/V Ajoneuvot 2 11.11.2006 15:54
Jeep Wagoneer -77 osmos Tekniikka & Jutustelu 3 24.11.2005 20:26
M: Jeep Wagoneer -78 julli O/M/V Muut 5 24.10.2005 08:04
M: Jeep Wagoneer V8 O/M/V Muut 8 12.09.2005 17:56
M: Jeep Wagoneer -75 O/M/V Muut 2 28.09.2004 09:40


Sivu luotu: 22:23 (GMT +2).