Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 24.02.2010, 19:04
panzer:n Avatar
panzer panzer ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 28.02.06
Sijainti: SuurHämeenlinnan rajamailla
Perusasetus

No, ei irronnu! Tarvitaan todistus josta selviää että tuossa G280 on sama alusta. Tuo todistus ei riittänyt

Vanha 24.02.2010, 19:33
Hemi:n Avatar
Hemi Hemi ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 06.03.05
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Angry

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja panzer Näytä viesti
No, ei irronnu! Tarvitaan todistus josta selviää että tuossa G280 on sama alusta. Tuo todistus ei riittänyt
Ihan kuin Savonlinnassa,...Joka hlvtin lappu pitää olla,jos mielii leiman saada....ttu,mitä kiihkoilua.
Vastaa lainaten
Vanha 24.02.2010, 23:23
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_G-Class
Vastaa lainaten
Vanha 24.02.2010, 23:26
AtteL:n Avatar
AtteL AtteL ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 15.03.08
Sijainti: VALKEALA(kouvola)
Perusasetus

Mulla oli merkkiliikkeestä haettu tulosteita jossa näkyi että 300GD ja 280G varaosanumerot on samat akseleissa, jarruissa, tukivarsissa, ym. ym...
Vanha 24.02.2010, 23:37
Veteraani++

Perusasetus

Katoin Pauli tota samaa linkkiä mutta koitappa saada noi pässit lukemaan englantia. Nytkin oli kysymys siitä että heitä tyydyttävällä tavalla pitää todistaa asiat...enpä oikein usko, että englanti taipuu tuolla yli 60v herrasmiehellä joka on kaikkia muutoksia vastaan
Vanha 24.02.2010, 23:39
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

käytä Google-käännöstä, voi tulla kyllä aika hauskat käännökset
Vastaa lainaten
Vanha 25.02.2010, 08:10
Veteraani++

Perusasetus

Kokeilin sitäkin!
Sellaista tekstiä ei ainakaan voi viedä näytille!
Vanha 25.02.2010, 19:44
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru

Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AtteL Näytä viesti
Mulla oli merkkiliikkeestä haettu tulosteita jossa näkyi että 300GD ja 280G varaosanumerot on samat akseleissa, jarruissa, tukivarsissa, ym. ym...
Käy panzer vonkaamassa Vehon tiskiltä muutama printti, jarrut melkein jo riittää, mutta jos varmuuden vuoksi vielä akselit/tukivarret pyytäisi myös.

Tai onkai sitä jotai ryssäläisiä sivustoja jossa mersumiehelle aukeaa valmistenumerolla kaikki tiedot kotootakin käsin. Jotai tällasta, kokeile tyrkätä valmistenumero ja jonku kaverin 280G:n myös: http://old.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng
Vastaa lainaten
Vanha 25.02.2010, 21:22
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Perusasetus

maahantuojalta saa pientä korvausta vastaan tarvittavat laput
http://www.vehotrucks.fi/palvelut/tyyppitekniikka/
Vastaa lainaten
Vanha 26.02.2010, 00:49
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Perusasetus

Linkin takaa löytyy sivut, joista löytyy vertailutietoja moniin muihinkin eri merkkeihin ja malleihin.

Laita ensin autosi merkki ja malli, sitten klikkaat tuotetta, esim. Brake system,
=> Disk, => More, ja sen jälkeen klikkaat välilehteä "Applied",
jolloin näkyviin tulee kaikki yhteensopivat mallit kyseisen osan kanssa.

http://www.kager.pl/kager/staticDisp.../vehicleType/1
Vastaa lainaten
Vanha 26.08.2011, 10:34
miesmies miesmies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 24.09.07
Sijainti: Vaasa
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV Näytä viesti
maahantuojalta saa pientä korvausta vastaan tarvittavat laput
http://www.vehotrucks.fi/palvelut/tyyppitekniikka/
Tällä konstilla vanhempikin kaavoihin kangistunut katsastussetä heltiää leimaamaan, eri asia on ymmärtääkö hän että vaadittavat muutokset on todellakin suoritettu...
No, Geen suhteen ei mitään järisyttäviä edes tarvitse tehdä, käytännössä ei yhtikäs mitään!
Mä tilasin tuollaisen lippulapun soittamalla tuolta Veholta ja samaan paperiin pyytelin myös maksimi kokoiset renkaat...
Maksoi muistaakseni 40€.
Mulle on hyväksytty OM602.912 ja 33x12,5 renkaat. Huomion arvoista on että vaikka moottori on vuodelta liki 2000 luvulta niin menee vanhalla pakokaasutestillä. Myös turbo on vaihdettu...tekstillä alkuperäinen turbo korvattu Holset HX.... Coolerin asennus on mainittu kuin ohimennen: Asennettu välijäähdytin.
Tottahan mä tarpeen vaatiessa otan penkkilapunkin mutta tähän ei kuulemma oo tarvetta!

Se miksi konttoreilla vaaditaan "virallista" lappua maahantuojalta tai valmistajalta johtunee juuri siitä intterinnetti tiedon laajuudesta ja virheen mahdollisuudesta. Aivan niinkuin jonkun merkkiliikkeen tai valmistajan leima ja duunarin nimi paperilla olis jotenkin pyhä...

Jos ja kun ongelmia ilmenee tuon katsastamisessa niin Trafi,eli entinen AKE kyllä oikoo kankeimmankin katsastajan omia näkemyksiä mikä on luvallista ja mikä ei. Liian usein käy niin että katsatusukko ylittää valtuutensa hylkäämällä tai vaatimalla jotain mitä ei välttämättä ole edes olemassa joko tietämättään tai ihan veemäisyyttään! Sinänsä harmillista että tuo Trafin palvelu maksaa kun sinne soittaa tai pyytää jotain paperille...
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Valp/C202 omistajat E-Suomessa, apua katsastukseen! Valp Tekniikka & Jutustelu 7 12.01.2009 12:44
Todistus katsastukseen jeepin tehoista ja jarruista Jeep-Rice Tekniikka & Jutustelu 7 29.10.2008 17:14
selvityksiä katsastukseen. kala Tekniikka & Jutustelu 3 01.10.2007 08:50
Isommat renkaat ja sitten katsastukseen vai miten? Discovery Tekniikka & Jutustelu 9 25.10.2005 17:03
Rengasasiaa!!! LJ Katsastukseen APUA!! Tekniikka & Jutustelu 4 17.12.2004 20:07

Sivu luotu: 02:48 (GMT +2).