Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 15.02.2010, 22:47
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Thumbs up

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Ainakin vanhoissa kuorma-autoissa mm.Ford F-600 oli vastaava periaate eli jousen toinen pää vaan liukuu kolossaan.

Joka tapauksessa vaikuttaa pyörän uudelleen keksimiseltä,sillä sillä riipukkeella saadaan myös halutessa progressiivisuutta joustoon.
Muistat ihan oikein, ja ajo-ominaisuudet on kyl hyvät... Sen perusteella voin kyl suositella...
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Toyotan liuku Pexi Tekniikka & Jutustelu 4 03.11.2008 19:26
patrollin lehtijousen puslat Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 7 23.08.2008 01:52
O:Kiilapalat lehtijousen alle sakari65 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 28.04.2007 18:56
Lehtijousen "tukeminen" kierrejousella blazoffer Tekniikka & Jutustelu 22 25.03.2007 21:29
Rulla vai liuku? Tekniikka & Jutustelu 4 22.02.2005 20:00


Sivu luotu: 12:00 (GMT +2).