![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
mjaah...
Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Miks persettä nostit, keulahan noissa on nyökällään. Sama pyllypystyssä-tyyli jatkuu siis jatkossakin jos molempia päitä saman verran nostat. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Tietysti asia on aivan eri jos ajelee vaan tyhjällä autolla. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Mä korotan muuten vaan, ei mulla sen kummempaa syytä ole.. Vaikka onkin tavaraa lavalla aikalailla töiden takia. Tulee vähän reippaamman näkönen kun on vähän korotettu ja isommat kummit alla. Ja tuleepahan astinlaudoille tarkoituksen mukaista käyttöäkin sitten...
Sehän onkin jees näissä maastureissa kun niitä voi korottaa ilman sitä ongelmaa että rupee ottamaan kiinni niinku tavallisissa autoissa madalluksen kanssa.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Ei tarvitse irrottaa kokonaan, 2 pulttia rungon kohdalta irti per puoli ja siirtää vaan sivuun.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Halusin et koko hoito nousee vähän.. Kunhan saan selville paljonko spacerit nostaa keulaa niin voin tehdä uudet korkeammat. Kokeilumielellä tässä ollaan. Noita korotuspaloja kun saa tehtyä omasta sorvista niin ei ole muuta ongelmaa kun keulan purkaminen ja asentaminen. Mutta näillä ohjeilla luulisin seviävän... Eli, kallistuksenvakaajan 2 pulttia ja raidetangonpäät ja lopuks itse iskunvaimennin.. ja kasaus takaperin. Unohdinko jotain??
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Ei, mutta rautakanki voi olla passeli työväline vipuamaan alatukivartta alaspäin samalla kun otat tolpan syliin.
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
No tämä helpottaakin jo aikalailla jo tämä neuvo. Ja säästää ilmeisesti ruuvaamiselta kun ei tartte irrottaa tukivartta..
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
kuinkas menee uusien muutoskatsastus,korinkorotuksessa tarvii ohjausakselinjatkosta paperit?
jousien korotus paloilta ja riipuilta ei vaadita mitään hyväksyntää?kö? |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Ei tarvi painaa kasaan, ainakaan silloin ku tekee niinku me tehdään töissä. Eli otetaan alatukivarret irti rungon puolelta, siis ne kaksi pitkää pulttia joissa on ne pyöränkulmien säätöprikat, kaikista helpoin ja nopein tapa. Ja ohjauskulmien säätöhän on välttämätön toimenpide korotuksen jälkeen.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| -06 hiluxin korin korotus | antton077 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 18.11.2008 18:04 |
| Hiluxin korotus, kuinka "tarpeellista"? | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 22.09.2007 18:04 | |
| Hiluxin korotus | secretary | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 09.10.2005 16:45 |
| K-A:n korotus? | miksu1 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.01.2005 21:05 |
| Hiluxin korotus | Mutamies | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.07.2004 19:04 |