![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Onks noita isompia näkyny just kai yhtään, kuten Suburban, Hummer, Excursion, Land Cruiserien uudemmat kuten 100 ym? Tahoe Lamborghini LM002 Alfa Matta.....jaa mutta en tiedä, että onko noita ikinä ollukkaan suomen kilvissä, ja mitäs sillä on merkitystä?? "bulldog" lantikka? Jeep Kaiser? Mercedes ML steyr puch haflinger suzuki lj80 mahindra Niin ja eikai Mika tollaista Mutti mallin fordia ole näkyny edes 4x4 versionakaan?
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Viimeksi muokannut J-T : 10.02.2010 21:42 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
No ei oo varmaan näkyny sellastakaan mutta oisha tollanen 6x6 aikas munakas vehje. Millos mennään Morlockille? Vois tollaseen kankee kyytiin ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Niin ja siellähän oli jopa 6x6 mallikin silloin kesällä kaupan.
|
|
||||
|
||||
![]()
Daihatsu Feroza. Siihe hailux akselit niin siitähän se ajatus sitten lähti
|
||||
|
||||
![]()
Itseä kiinnoostaa lähinnä LUAZ:in tuonti virosta... pitäis ainakin kellua märillä rasteilla
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Samoin tekee Uaz Jaguarkin. 469 malliin pohjautuva amfibio. Toisaalta kelluuko amfibio suolla?
|
|
|||
|
|||
![]() niitä on
Muuta niitä millä mustalaiset veti konejaan raveihin 80-90 luvulla, niitä näkyy
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
orbiohjaus suunnistuksessa | sos | Chit-Chat | 55 | 14.11.2009 20:51 |
Suosittele maasturia | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 22.09.2009 16:28 |
O: Maasturia hankkimassa.... HJ? | O/M/V Muut | 0 | 04.01.2005 11:03 | |
Broidille maasturia | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 09.08.2004 18:21 |
Montako maasturia? | imported_offroadjouni | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.06.2003 16:13 |