Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 05.02.2010, 08:15
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jp Näytä viesti
niin siis se ohjeellinen esijännite arvo on n. 10in/lb, eli voima jonka pinion ottaa ennenkuin pyörähtää. Ei se mutterin momentti ole tärkeä, kuhan pysyy kiinni. Tärkeämpi arvo on toi esijännite perän/laakereiden eliniän kannalta.
Ei sen liikkelähdön momentilla ole merkitystä vaan se kun pyöritetään pinjon akselia mitataan pyöritykseen tarvittavan voiman suuruus. HJ:ssa muistaakseni oli noin 10-20 Nm.

Kiristetään krymppiholkkia siihen asti että tarvitaan tämä pieni voimaa pyörittämiseen. Sillon kireys on sopiva. Tai mitense nyt oli.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hiluxin akselin U-pultit(momentti) Jonsson Tekniikka & Jutustelu 5 03.01.2009 09:35
KIIRE.nokan momentti? Tekniikka & Jutustelu 4 20.05.2006 20:56
king cabin momentti Tekniikka & Jutustelu 2 08.05.2006 21:24
U-pulttien momentti Jeep HEKULIINI Tekniikka & Jutustelu 4 18.01.2005 07:56
Kannenpulttien momentti Kupla Tekniikka & Jutustelu 5 02.03.2004 19:23


Sivu luotu: 15:57 (GMT +2).