![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Tervehdys!
Niin, jos puhutaan vain Tojotista niin en tiedä sanoa. Parempi uskoa ohjekirjaa. Tuo mun BJ75 ei taida edes sataa kulkea nelari päällä. Mikä kumma on, jotta Japanissa ei osata tehdä nelivetoa, jossa ei olisi välityseroja etu- ja takapään välillä? Tuntuu kuin 20% tehoista otettaisiin pois ja kääntöympyrään lisätään 5 m kun laittaa nelarin päälle! Siksihän ne napalukot ja kytkettävät nelivedot on vissiin tehty, jotta nämä idioottimaiset ongelmat saadaan pois ja nelarilla ajetaan vain kun on ihan pakko. Ostakaa auto, jossa on kiinteä neliveto, niin ei tartte pohtia paljonko sillä tohtii ajaa ettei tule ylimääräisiä riskejä. Niitä on useampaakin merkkiä, jotta en sen kummemmin ala mainostamaan ;-) TT Viimeksi muokannut solihull : 16.01.2010 12:59 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mutta kannattaakin ostaa oikea maastoauto, niin sellaisissa on valittavissa sekä kiinteä neliveto (ei mitään "lukittavaa" viskoa) että keskeltä avoin jatkuva neliveto maantieajoon ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Volvo C30X kierrokset 80km/h vauhdissa? | Teukka | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.05.2006 17:33 |
Kuorma-autojen rajottimen nopeus 80km/h | samisami2 | Chit-Chat | 61 | 23.11.2005 07:24 |