Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.01.2010, 12:44
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Captain- Näytä viesti
vakio 61:n menee ehkä 31" kumeilla tuon verran jos hyvä yksilö
ei se ollukkaa ihan vakio

__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.01.2010, 12:56
solihull solihull ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.02.06
Sijainti: Koti
Viestit: 1.166
Perusasetus

Tervehdys!
Niin, jos puhutaan vain Tojotista niin en tiedä sanoa. Parempi uskoa ohjekirjaa. Tuo mun BJ75 ei taida edes sataa kulkea nelari päällä. Mikä kumma on, jotta Japanissa ei osata tehdä nelivetoa, jossa ei olisi välityseroja etu- ja takapään välillä? Tuntuu kuin 20% tehoista otettaisiin pois ja kääntöympyrään lisätään 5 m kun laittaa nelarin päälle!
Siksihän ne napalukot ja kytkettävät nelivedot on vissiin tehty, jotta nämä idioottimaiset ongelmat saadaan pois ja nelarilla ajetaan vain kun on ihan pakko.

Ostakaa auto, jossa on kiinteä neliveto, niin ei tartte pohtia paljonko sillä tohtii ajaa ettei tule ylimääräisiä riskejä. Niitä on useampaakin merkkiä, jotta en sen kummemmin ala mainostamaan ;-)

TT

Viimeksi muokannut solihull : 16.01.2010 12:59
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.01.2010, 13:39
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja solihull Näytä viesti
Ostakaa auto, jossa on kiinteä neliveto, niin ei tartte pohtia paljonko sillä tohtii ajaa ettei tule ylimääräisiä riskejä. Niitä on useampaakin merkkiä, jotta en sen kummemmin ala mainostamaan ;-)

TT
No eiks se kiinteä neliveto just tuo ongelmia, kun ei ole keskitasauspyörästöä? En lähtisi ajamaan kiinteällä nelikolla ikinä kuivalla asvaltilla maantienopeuksia, ei ne ole sitä varten tehty ja voi aiheuttaa jos jonkinmoista ongelmaa. Enkä kyllä ymmärrä miksi pitäisi edes ajaa, eipä sitä nelivetoa tarvitse maantiellä kuin liukkaassa kelissä.

Mutta kannattaakin ostaa oikea maastoauto, niin sellaisissa on valittavissa sekä kiinteä neliveto (ei mitään "lukittavaa" viskoa) että keskeltä avoin jatkuva neliveto maantieajoon Ja voi vielä kytkeä vauhdissa pois ja päälle
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Volvo C30X kierrokset 80km/h vauhdissa? Teukka Tekniikka & Jutustelu 3 15.05.2006 17:33
Kuorma-autojen rajottimen nopeus 80km/h samisami2 Chit-Chat 61 23.11.2005 07:24


Sivu luotu: 01:33 (GMT +2).