Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 16.01.2010, 12:56
solihull solihull ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.02.06
Sijainti: Koti
Viestit: 1.166
Perusasetus

Tervehdys!
Niin, jos puhutaan vain Tojotista niin en tiedä sanoa. Parempi uskoa ohjekirjaa. Tuo mun BJ75 ei taida edes sataa kulkea nelari päällä. Mikä kumma on, jotta Japanissa ei osata tehdä nelivetoa, jossa ei olisi välityseroja etu- ja takapään välillä? Tuntuu kuin 20% tehoista otettaisiin pois ja kääntöympyrään lisätään 5 m kun laittaa nelarin päälle!
Siksihän ne napalukot ja kytkettävät nelivedot on vissiin tehty, jotta nämä idioottimaiset ongelmat saadaan pois ja nelarilla ajetaan vain kun on ihan pakko.

Ostakaa auto, jossa on kiinteä neliveto, niin ei tartte pohtia paljonko sillä tohtii ajaa ettei tule ylimääräisiä riskejä. Niitä on useampaakin merkkiä, jotta en sen kummemmin ala mainostamaan ;-)

TT

Viimeksi muokannut solihull : 16.01.2010 12:59
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Volvo C30X kierrokset 80km/h vauhdissa? Teukka Tekniikka & Jutustelu 3 15.05.2006 17:33
Kuorma-autojen rajottimen nopeus 80km/h samisami2 Chit-Chat 61 23.11.2005 07:24


Sivu luotu: 18:05 (GMT +2).