![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() vakio 61:n menee ehkä 31" kumeilla tuon verran jos hyvä yksilö ![]()
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
mulla ei kyllä tainnu olla neliveto päällä,mut c303 volvolla 117 km/h gepsillä mitattuna,jos ois kulkenu,niin oisin ajanu kovempaaki.Ovet vaan meinas irrota tuossa vauhdissa.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
kyllä sitä tuli yks talvi ajeltua blazerilla 35" kumeilla kokoajan napalukot kiinni ja nelikko päällä ja vauhtia oli melkein päivittäin yli 100km/h ja hyvin kesti. en sit tiiä miten noissa toyotissa
![]()
__________________
-77 Jeep cj7 (projekti) -69 chevy c20 pickup -78 opel kadett 1.9 talviauto Banaani päivässä pitää kädet lattiassa |
#5
|
||||
|
||||
![]() Grandi
5.9l Grandissa on jatkuva neliveto. Yksi myyntivaltti oli uudelleen muotoillut kattokiskot (muita oli esim vararenkaan suojus aitoa nahkaa). Uudet kattokiskot eivät enää suhise kun ajetaan 200km/h. Itse en kaahaile , mutta mukava on kiihdytellä.
Mutta esim tuossa JEEP 5.9 0-220 35s, 0-200 25s,0-100 6s http://www.youtube.com/watch?v=X54Y_VEO8Og
__________________
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive Viimeksi muokannut jappe : 16.01.2010 06:46 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Mä ajan joka päivä reilua satasta neliveto päällä, eikä oo mitään keskitasauspyörästöä.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
ei se ollukkaa ihan vakio
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Tervehdys!
Niin, jos puhutaan vain Tojotista niin en tiedä sanoa. Parempi uskoa ohjekirjaa. Tuo mun BJ75 ei taida edes sataa kulkea nelari päällä. Mikä kumma on, jotta Japanissa ei osata tehdä nelivetoa, jossa ei olisi välityseroja etu- ja takapään välillä? Tuntuu kuin 20% tehoista otettaisiin pois ja kääntöympyrään lisätään 5 m kun laittaa nelarin päälle! Siksihän ne napalukot ja kytkettävät nelivedot on vissiin tehty, jotta nämä idioottimaiset ongelmat saadaan pois ja nelarilla ajetaan vain kun on ihan pakko. Ostakaa auto, jossa on kiinteä neliveto, niin ei tartte pohtia paljonko sillä tohtii ajaa ettei tule ylimääräisiä riskejä. Niitä on useampaakin merkkiä, jotta en sen kummemmin ala mainostamaan ;-) TT Viimeksi muokannut solihull : 16.01.2010 12:59 |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mutta kannattaakin ostaa oikea maastoauto, niin sellaisissa on valittavissa sekä kiinteä neliveto (ei mitään "lukittavaa" viskoa) että keskeltä avoin jatkuva neliveto maantieajoon ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Volvo C30X kierrokset 80km/h vauhdissa? | Teukka | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.05.2006 17:33 |
Kuorma-autojen rajottimen nopeus 80km/h | samisami2 | Chit-Chat | 61 | 23.11.2005 07:24 |