Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 14.01.2010, 18:16
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Perusasetus

Osta Rompe1 sit uus mauseri ja digidigi sellanen. Ja kyllä ,tää on sitä pientä piikkiä ihan ittessään.

Vanha 14.01.2010, 18:19
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan Näytä viesti
Osta Rompe1 sit uus mauseri ja digidigi sellanen. Ja kyllä ,tää on sitä pientä piikkiä ihan ittessään.
Kyl renkaatkin kuluu 2,5kk kun autolla ajetaan... Pieni piikki takas...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten
Vanha 14.01.2010, 20:38
Ukkonen Ukkonen ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 26.12.09
Sijainti: Kontiolahti
Perusasetus

Jooh.. Eli varmaan käytävä kaupasta lisää mikropoppareita, että jaksaa tätä showta kattoa..

Ti tuli rahat tilille kuten pitikin ja kamerakin postiin... Eli luulisi kaiken olevan ok.. Ja Pskat!

"Herralla" oli kaksi kameraa tarjota vaihtoon ja tietysti tuli postissa se väärä.. En sitten tiedä että saiko huonomuistisuus aikaan tuon kameran lähettämisen vai se että tuo kamera on jonkun äksidentin kokenut ja pinnassa jotain mähnää. Mähnä tietenkin aiheuttaa sen, että osa nappuloista tuntuu jumittavan.. Luonnollisestikkaan en ole hakemassa uutta tavaraa vaihdossa, mutta jos ei erikseen mitään ole mainittu, niin miksi silloin lähettää paskaa (Itse kyllä ilmossa läppärissä olevia vikoja kuvailin ja "ostajalle" niistä jopa kuvatkin laitoin)???

Tämän viikon ti siis laitoin "herralle" viestiä: "...väärä kamera tuli postissa...."
Vastaus myöhemmin ti jotain tyyliin: "Senyt vielä puuttu. Voihan PRKL"
Hetken kuluttua laitoin viestin: "Laittanet sen oikean kameran tulemaan?"

Pitkä odotus....

Tänä aamuna laitoin viestiä tyyliin "Oletkos minulle laittanut oikean kameran postiin tulemaan"
Myöhemmin tuli ytimekäs vastaus: "En ole"

Mielestäni en kyllä liikoja ole vaatimassa, jos tahdon sen, minkä kaupassa on sovittu (Kuitenkin olin ottamassa vaihdossa akkuvikaista kameraa, johon akun olen jo hankkinut)... Vai olisiko oikein laittaa vaikka tänne myyntiin Jeepin vetareita ja kun ostaja ne ostaa, niin sitten laittaa pakettiin UAZ:n vastaavat.. Onhan nekin vetarit....

No joo... Toivotaan että herra saa kaupan loppuunasti tehtyä, kuten voisi kuvitella tapahtuvan...

Huoh.....
Vastaa lainaten
Vanha 14.01.2010, 22:31
popo99:n Avatar
popo99 popo99 ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 23.06.04
Sijainti: Salo
Perusasetus

kerro ny kuka tää sankari on?
Vanha 14.01.2010, 22:39
Ukkonen Ukkonen ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 26.12.09
Sijainti: Kontiolahti
Perusasetus

No eiköhän "herralle" ole jo tälläkin viikolla suotu aika hoitaa asiat kuntoon, eli OKE:n kanssa tässä on kauppaa koetettu hieroa..

Ja jos OKE on kuulolla ja on hoitanut asiansa niinkuin on sovittu tai jos minä puhun puuta heinää, niin saa tulla luonnollisesti kertomaan oman kantansa tähän asiaan!

Mutta tällä hetkellä tilanne on tämä...
Vastaa lainaten
Vanha 14.01.2010, 23:12
oke oke ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 17.03.07
Sijainti: Nakkila
Perusasetus

On kiireeks mennyt kuvailun tarve yhtäkkiä kun ei viikkoa jaksa odottaa kameraa ilman et pitää alkaa huuteleen jotakin täällä, niinku olis isompiki show? Kun olen pistänytkin ehjän niin sekään ei kelpaa rikkonaisen tilalle kun huudellaan lisää. Jep, ei lähteny heti matkaan ja oli vielä ehjä kamera rikkinäisen sijaan, tunnustan virheeni ja aioin lähettää toisen mut jotenkin vituttaa tää et voisin vaikka tuoda sen sulle

edit niin joo tää pakkauksen lähetys viivästy yksinkertaisesti siks kun auto johon jätin sen
jäi kylmimmillä pakkasilla lähtemättä käyntiin ja käytin toista ja sitä mitä ei näe, ei näemmä muista

enkä ala mihinkään väittelyyn mistään

Viimeksi muokannut oke : 14.01.2010 23:15
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
miten poistan oman anonyymin topicin palstalta Tekniikka & Jutustelu 1 19.02.2006 00:36
Foorumin laatu Tumi Chit-Chat 93 07.02.2006 12:53
Hukkasin itseni palstalta! neuvoja? Chit-Chat 1 12.01.2006 21:16
Eka offailu kokemus penkin ja ratin välissä H_Nietu Tekniikka & Jutustelu 9 06.05.2004 00:13

Sivu luotu: 16:30 (GMT +2).