![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Tässä ei nyt ollutkaan kyse tavaran kunnon kehumisesta vaan tavaroiden toimittamisesta.
|
|
|||
|
|||
![]()
Kaikenmoisia kusettajia nykyään liikenteessä. Eihän tässä itse uskalla myydä enää yhtään mitään kun ei koskaan tiedä hakeeko vastapuoli roippeet postista ja saako sitä maksua edes koskaan. Onneksi on postiennakko, mut jos se ei taas hae roippeita postista niin takkii tulee..
Ainakaan itselläni ei ole ollut yhdenkään palstalaisen kanssa mitään ongelmaa. |
|
|||
|
|||
![]()
"Ko. "herran" nimeä en vielä kerro"
Mikset kerro? Olisi hyvä, jos kertoisit. Toisetkin voisivat olla varuillaan. Eihän se olisi uutta täällä, että nimimerkit kerrotaan ja jopa oikea nimikin. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tietyllä riskillä sitä kuitenkin mennään aina ei vain voi voittaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Itsellä on hoitunut kaikki kaupat palstan kautta mallikkaasti.
Kannattaa kuitenkin vaatia aina että tavaran lähettäjä kirjoittaa postiennakko lappuun tekstin "Vastaanottaja saa avata ennen lunastusta" tällöin lähetetyn tuotteen pääsee tarkistamaan paikallisen postitoimiston tiskillä ja jos ei miellytä niin ei tarvitse lunastaa. Postituskulut olen aina maksanut itse ja lisännyt ne sitten vain lunastushintaan. Voihan siinä mahdollisesti joskus tulla joku 15€:n tappio jos tavara palautetaan mutta yleensä se on pieniraha verrattuna tavaran hintaan. |
|
|||
|
|||
![]()
Tänään tärähti tekstiviestinä lähetystunnus ja rahan siirtyminenkin on sovittu, eli aurinko taitaa paistaa pakkasen keskellä risukasaankin..
|
|
||||
|
||||
![]()
kyllä julkinen uhkaus paljastaa nimimierkki tepsii parhaiten
![]() Varsinkin jos tekee useamminkin palstan kautta kauppaa. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kahden kauppa jos ymmärrät jutun juonen. Luvataan vaikka mitä mutta mamma tai muu yksilö ei sitten anna osto-myyntilupaa ( hyvä tekosyy persaukisuuteen tai tyhmyyteen ) Pahimmillaan myyjä myynyt tuotteen vaikka kauppa sovittu ja rahat saanut tilille että näin palautti sentään rahat kaikilla ei niinkään hyvin kun sitä myytävää ei ole edes ollut sillä myyjällä. |
|
|||
|
|||
![]()
Kyllähän tuossakin vika on molemmissa!Ei pitäis olla,niin sinisilmänen,että luottaa johonki täysin tuntemattomaan nimimerkkiin ja toisen pitää oppia olemaan huolellisempi.Tässä tapauksessa näyttäis,että toi läppärin myyjä ei ees kuulu alanharrastajiin!Pelkkä kaupankäynti perusteena kirjautumiselle tuntuu jotenki keinottelulta!
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Miuge... Olet täysin oikeassa, en omista minkään näköistä nelivedolla varustettua autoa, eikä missään minun autossa ole boggerit alla, eikä ees nelilinkkejä.. Tasaisen tien tallaaja olen..
Ajattelin täällä kaupata sen takia, että herrat saisivat autoonsa niitä sopivia läppäreitä esim rodeo driveä varten (vai onko niitä liikaa jo kaupan?).. Tai sitten ostan jeepin jos se on pääsyvaatimus tänne kirjautumiseen... Saattaa tutulla olla joku joutavakin pihallaan seisomassa.. ![]() Ja en vetänyt hernettä nenukkiin.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vittuako vääntyy nenineen sinne missä muut on munineen.Siinä sulle logiikkaa!
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Joo!Mulla ois pipoja myydä.Löytyy isojaki kokoja,jos vanha kerran kiristää.Laita rahat mun tilille,niin mä(ehkä) postitan sen eikä maksa paljon 100€/kpl.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
miten poistan oman anonyymin topicin palstalta | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 19.02.2006 00:36 | |
Foorumin laatu | Tumi | Chit-Chat | 93 | 07.02.2006 12:53 |
Hukkasin itseni palstalta! neuvoja? | Chit-Chat | 1 | 12.01.2006 21:16 | |
Eka offailu kokemus penkin ja ratin välissä | H_Nietu | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 06.05.2004 00:13 |