![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Eka offailu kokemus penkin ja ratin välissäTänään se sitten tapahtui ![]() ps. Täytyihän se katu uskottavuus käydä hakemassa eli sotkea kyljet isänmaalla ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Kansa vaatii kuvia tapahtuneesta!
-Pajerolla metsään ja Zetorilla pois- ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Mikä oli tämä kikotin??
|
|
|||
|
|||
![]()
Villi veikkaus; seitenkymppinen läjä
____________________________________________ }Toyota - Vain maasturit kulkee edellä. Eiku häh...?{ (Saimpa muuten sitten oman HJ:n) |
|
|||
|
|||
![]()
ja mitäs niin ihmeellistä kyseisessä kikottimessa oli että oli vaikeuksia leiman kanssa? Kansa vaatii kuvia...
TOYOTAlla suomi kuljettaa... |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
-- Nelivetoinen koppimopo on kaikkien unelma -- Nerd-O |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
onnitteluni, itsekkin olen vasta lapsen kengissä näissä asioissa mutta fiiliksen olen jo päässyt kokemaan useaan kertaan. mikään ei voita sitä tunnetta...pieni ylämäki, mahdottoman näköinen maasto, pito on huono ja kura lentää mutta silti..neljä pyörää vetää, hiljaa mutta varmasti auto kipuaa mäkeä ylös. Edited by - JumalanKaveri on 05/05/2004 19:53:30 |
|
|||
|
|||
![]()
Joo läjä se vaan on, mutta aloittelijalle kuitenkin kelpo peli.
Pääasia että olen itse siihen tyytyväinen, ja sutiikin se joka pyörällä ![]() Ei ollut kamera mukana, täytynee ottaa seuravalle reissulle mukaan. Kikotin on vasta kuoritumassa ja eiköhän sekin saada vielä lentämään. Tosin sen jälkeen kun ajotaitoni karttuvat niin, että auton ajo-ominaisuudet eivät enää riitä. Ja kun on kerran päässyt metsään on sieltä vaikea pysyä poissa. Laulun sanoin. "Jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt" Itse olin enemmän kuin yllättynyt maastoauton suorituskykyyn metsässä. Tunne oli sama kuin olisi annettu 5v. pikkupojalle radio-ohjattava auto synttärilahjaksi. Kevät terveisin ja safareita odotellen, newcomer. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
-tojota on vaan tojota, vaikka sen voissa paistais- -Acn aktiivi- |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
????????????? 1989 3.9l+np231+automatic+BFG/AT 235/75/15. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
kuinka monta kannaketta korin ja rungon välissä | ari77 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 18.12.2007 21:01 |
LJ70 tarttis uuden kuskin penkin | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 19.02.2007 19:32 | |
kovantaka penkin tietoja | joojoomies | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 28.10.2005 17:14 |
Uazin lattian maalaus ja penkin pääliset | samisami2 | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 30.09.2005 19:54 |