Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 13.01.2010, 18:55
-wj- -wj- ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.11.09
Sijainti: Järvenpää
Viestit: 57
Perusasetus

Olin siinä luulossa että kiinni oleva perä on lukoton mutta kitkahan se siellä oli.
Tuo toinen on kaikin puolin kunossa mutta eipä sekään nyt juuri pidä. Tiellä ottaa yleensä muttei aina. Metässä ei sitten ollenkaan. Huudatus ja kytkin ylös kikalla rengas pyörähtää pari kierrosta mutta se on siinä. Sisään pistin perus tb:n ls 80/90w. Johtuuko sitten siitä vai onko vain paska keksintö. Saksan kitkat pitää pirun hyvin mobilin vs 500:lla vai oliko se 600.
Toimiiko tossa? Sen verta se litku maksaa ettei huvikseen viittis koittaa..
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M.Perämurikka Toyotaan /lukoton. tonnisata O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 31.01.2011 21:43
O:Hiluxin LUKOTON PERÄ Karhu67 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 17.04.2008 19:15
O: Hiluxin lukoton/Lukollinen perä (`86 4X4 2.4 d) mikkoh O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 05.04.2008 10:43
patrol ja "pikku" perä jv Tekniikka & Jutustelu 24 16.11.2005 06:46
O: Gm lukoton carrier serie3 8,875" hpotteri O/M/V Muut 0 27.06.2005 19:20


Sivu luotu: 08:27 (GMT +2).