|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
Ohjausvarsien vahvistaminenTere ! Mistään en nyt löynny varmaa tietoa ... Saako ohjausvarsia vahvistettaessa hitsata ? Siis jos tinais orkkisvarren päälle tai kylykeen lisää materiaalia ... Aattelin vahvistaa het´ valmiiksi noi vielä suorat varret , konttorilla eivät torstaina osanneet sanoa varmaksi asiasta mitään , U-tai L-profiilia aattelin . Josko täällä olisi jollain kokemusta ?
|
#2
|
||||
|
||||
Mulla olis semonen mielikuva, että varsia ei sais hitsailla.
Pujota passeli putki alkuperäisen päälle, niin ei pitäisi olla leimalla ongelmaa. TEMÄHIK |
#3
|
||||
|
||||
Lainaus:
juuri näin !
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#4
|
|||
|
|||
Aja laikalla halki sen suht jämptin vahvikeputken päät muutaman sentin matkalta, niin saat kiristettyä sen päät sopivalla klemmarilla kiinni tangon päälle.
__________________
Jukka |
#5
|
|||
|
|||
Lainaus:
voi rutata pienemmäks sen vahvikeputken pään.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#6
|
||||
|
||||
Noita särkymättömiä tankoja voipi vahvistaa mielestäni parhaiten just sopivalla kanttitangolla. ittellä kun ei umpitanko kestänyt 4h pidempään
|
#7
|
||||
|
||||
Rällää hieman alikokoisen vahvistusputken halki, nuijii paikalleen ja hitsaa halkaisukohdan kiinni, niin hitsaus krymppaa sen vahvikkeen siihen paikalleen lujiten ikinä! :-)
|
#8
|
|||
|
|||
Juu , ed.tangot oli vahvistettu juurikin noin , että päälle oli sovitettu soppeli putki 30-33 mm sis.halk.
Ei se juur mitään silti kestänyt ... Kuningasajatus tuli tuolla saunassa ...päissään mieleen , että jos kantikkaasta sais vahvikkeen Esim. vaikka tuosta U-palkista , jolloin olisi tuonne U:n aukeamis suuntaan vahvempi . Elikkä U-palkki jonka sopii suoraan ohjausvarren päälle , jotenkin kiinni luotettavasti . Tuo U-profiili tulisi oletettuun vääntymissuuntaan , U-profiili olisi pohjasta mitaten 55-65 mm . Mutta kai tuo pulttaamallakin kiinni saa ? |
#9
|
||||
|
||||
Lainaus:
|
#10
|
||||
|
||||
kantti putki päälle, kestää aika kovia tärskyjä. Ja jos helisee ja kolisee saa pysymään paikoillaan vaikka pikku puristuksella uretaania
|
#11
|
||||
|
||||
Ei!
|
#12
|
|||
|
|||
Kiitos Matti ! Se olikin sillä sitten selvä ...pultataan lisämateriaali sitten kiinni !!!
|
#13
|
|||
|
|||
Jos alkuperäisen ohjausvarren päälle lyödään toinen putki, niin eikös sitä päällimmäistä saa vahvistaa hitsaamalla? Sehän on tavallaan panssari ohjausvarrelle...
|
#14
|
||||
|
||||
Paitsi ohjauksen osia ei saa lämmittää ja jos hitsataan tuossa varren päällä. Niin se varmasti lämpenee se varsi mukana. Ja vaikkei lämpenisi niin todistappa se inssille.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
GSM signaalin vahvistaminen Faradayn häkissä | LaaLaa | Chit-Chat | 45 | 21.11.2012 11:58 |
Ostetaan Hoojiin ohjausvarsien kartiomulkerot lähialueelta | Arska-tehtaalta | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 05.06.2008 12:51 |
ohjausvarren vahvistaminen | RJ70 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 08.04.2008 21:48 |
Akseliputken vahvistaminen | pjtk | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 17.07.2005 07:45 |
BJ-40 raidetangon vahvistaminen | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.03.2004 09:26 |