![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Kyl se taitaa tosiaan olla 2" melko maksimi minkä tuota saa jousista nostettua. Dobsonin sauvat on vissiin "pehmeemmät" joten kun ne säätää 2" korkeemmalle kuin normi, niin kyyti on mukavampaa (?).
Taakse minusta ei kannata paljoo alkaa miettimään toisia jousia, jos ei sarjana osta koko alustaa, pistää pari tuumaa paksun limpun jousen ja rungon väliin... Edittiä: niin se este korotukselle on: vetarit ottaa kiinni alatukivarsiin / menevät niin jyrkkään kulmaan että murrokset hajoaa.. Viimeksi muokannut mki : 29.12.2009 23:33 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pajeron korotus ym. | tdic-89 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 13.10.2007 19:29 |
| Pajeron korotus | Kantonen | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.09.2005 19:41 |
| pajeron korotus ? | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 14.08.2005 21:34 | |
| Pajeron korotus? | Teppo2 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.12.2004 14:44 |
| Pajeron korotus ??? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 14.05.2003 14:35 | |