Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MankoLJ
Nyt irroitettiin pumppu itse ja vaihdettiin "ruiskutuksen ennakonsäädön männän" O-rengas pumpun takapuolelle. Nyt remontin jälkeen ei lähekkää enään käytiin, ajoitukset sun muut on varmasti kohdillaan(tarkastettiin MONESTI!!) mutta ennen remonttiakin teki sen että sammu suoraan ajosta eikä lähteny käymään vaikka kuinka hinkuttaa, käsipumppu tuntuu toimivan oikein. Eli APUVA! On ihme juttu kun ei edes vähääkään hörähdä, ennen remonttia kävi sentään sillointällöin. Miten pumppu ilmataan?? Eikös tämä ollutkaan "itse ilmaava"???? :O Vai oltaisiinko me saatu uusi vika sammuttimeen?? Ei koskettu muualle kuin siihen yhteen O-renkaaseen.
Kuuluisiko kuvassa punaisen nuolen osoittama putki olla tukossa?? Mielestäni ei ollu tukossa aikaisemmin ??????
Keltainen nuoli osoittaa paluu letkuun, tämän kun avaa ja starttaa niin ainetta tulee, eli eikös se meinaa että ainetta menee pumpun läpi kumminkin. Mutta ei sylintereille palamaan?? MITÄ IHMETTÄ??
Tulipa sekainen kysely mutta jospa joku saisi selkoa 
|
Samanlaiseen vikaan viittavia oireita täälläkin. Näyttää vuotavan tuosta ennakonsäätimestä ja lisäksi näkyy tippasevan pumpun takaosasta. Takaosasta ei kyllä saa tarkemmin selvää mistä tulee, voisko olla tuo ennakonsäätimen "moottorin" puolelta?
Minkälainen homma pumpun irrottaminen? Mitäs kaikkea siinä pitää ottaa huomiin kun pumppua syliin haluaa?
Ilmeisesti vaan tojotalta haettavat tiivisteet pelittää... Myydäänkö siellä sarjana vai kannattaako erikseen tarvittavat?