![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Muualla Euroopassa autojen hinta on sillä tasolla, missä sen kuuluukin olla.
Meillä hinnat pompsahtaa lähinnä veroherran ahneuden takia... ![]() Toki nähin tulee kuljetuskustannuksia, ym. silloin, kun ne tuodaan liikkeen toimesta. Tosin nämä yksityisesti maahan "harmaatuodut" autot ovat ihan samanhintaisia. Halvemmalla pääsee, kun hakisi itse tai tuottaa luotettavalla välittäjällä. Niitäkin kun on vielä olemassa... ![]() Käsittääkseni nämä linkin autot on ihan varteenotettavia yksilöitä, jos vaan muuten mallista tykkää. eBay on hyvä kanava katsella ja tutkia omatoimisesti tarjontaa. Muitakin suoria linkkejä oli tallessa, mutta ne meni bittien taivaaseen PC:n hajottua... ![]() Edittinä vielä, että minulla ei ole henk. kohtaisesti mitään suhteita linkin myyjään... ![]() Näitä autoja vaan ilmoitukessa mainitaan huolletun/korjatun ja itse oletan niiden olevan kunnossa. Hintakin tuntuu olevan sopusoinnussa. Tietysti käteisostajalla on Aina pieni tinkaamisen mahdollisuus... Viimeksi muokannut Kartse1 : 19.12.2009 13:08 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: Maasturi | opel | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 29.06.2008 15:09 |
O: maasturi | Kellis | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 22.02.2008 22:03 |
O: Maasturi | noonse | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 20.01.2006 00:02 |
O: MAASTURI | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 25.12.2005 22:26 | |
O: Maasturi | nuppi | O/M/V Muut | 17 | 03.12.2005 18:10 |