![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() aijaa
Lainaus:
Ihmettelenpä vain kuinka pienituloiset mukamas on kohtuuttoman hyvässä asemassa kun itse tienaan 1080euroa käteen ja siitä pitäs myös vuokra 480e siihen vielä sähkö, vesi, autokulut,muut laskut ja ruokaa. Kyllä tuon jälkeen pitää miettiä kaupassa mitä ostaa ja mitä yleensä niillä muutamalla kympillä saa kun kuukausi pitäs pärjätä. Veron maksaja olen minäkin.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Edullinen ratkaisu ongelmiin?Lainaus:
Halpa mutta kestävä ratkaisu! |
|
|||
|
|||
![]() no perskutarallaaLainaus:
Mutta katsotaan kun saan pään täysin viinasta sekasin. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Totta kai pienituloinen joutuu miettimään tarkasti mihin rahansa laittaa, sama pätee joka paikassa maailmassa. Itsekin olen kituuttanut opintotuella useamman vuoden, joten väittäisin että tiedän mistä puhun. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Niin elinkustannuksia nostetaan "hieman" joka nurkalta ja pakotetaan uusia maksuja.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ko...asp?id=1808960 Siinä sitä "edullisuutta". Että terve vaan ylen porukalle yhtään maksua ei minulta tule ennen kuin täällä korvessa näkyy tuo telkkari ja nettiyhteyskin voisi olla enemmän kuin 53,6 kbps. Ja viisaat, jotka vastailee et laittaa se töpseli seinään tai antenni katolle tms... no en ole eilen syntynyt ja jotain ehkä kokeillutkin. hmmm.... voiskohan ne pakottaa yle maksua jos ei oo sähköjä? |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Varmaan pitäis vain iltapäivälehdet jotka kirjoittavat kaikkea muuta kuin uutisia, sekä helsingin sanomat jossa kirjoitetaan mitä päättäjät käskevät..
|
|||
|
|||
![]()
Vielä sen verran "Offroadjounille" että kun kituuttaminen jatkuu, nämä ihme verotukset kiristyy ja palkat ei nouse niin kuin Vanhanen kertoi että "ollaan maltillisia noissa palkankorotuksissa" niin kerroppa millä sitä syödaan kun ei ne parikymmentä euroai enään ruokaankaan jää.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei minulla ole mitään yleispätevää ratkaisua mistä ruokaa tai lisärahaa saa. Asiaan voi kuitenkin vaikuttaa valitsemalla oma työ- ja asuinpaikka sen mukaan missä on töitä riittävästi ja työstä maksetaankin paremmin. Esim. Pääkaupunkiseudulla ei tunnu vieläkään olevan riittävästi IT-osaajia, mutta en silti alaa varauksetta suosittele.
|
|
|||
|
|||
![]() euro vai prosentti?Lainaus:
|