Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 07.12.2009, 02:38
jason jason ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.12.04
Sijainti: Luoteis-Uusimaa
Viestit: 368
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ahonkivi Näytä viesti
Jos kerran on alipainetehostin dieselissä, niin toi tokalla polkasulla häviäminen voisi johtua alipainepumpusta. Mutta silloin polkimen ei pitäisi mennä pohjaan, vaan pääinvastoin muuttua kovaksi.
Joo, kyllä vieläkin ajan nurkissa ja jarrut toimii, kun muistaa painaa "kovasti" eikä hellää yhtää kesken jarrutuksen, mut esim. jos yrität pitää autoa paikoil mäessä ni hiljallee painuu poljin pohjaa, mutta, silti, poj´hjassaki, jarrut pitää, jotenkin...

No joo, ei osannu puhelimessa kans monen vuoden kokemuksen (myös tästä yksilöst) omaava asentaja muuta sanoo ku sylinterin tiivisteistä puhu...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ-60 takajarru mysteeri hj-83 Tekniikka & Jutustelu 6 26.11.2009 16:24
jarru remonttia HELLE Tekniikka & Jutustelu 7 19.02.2009 10:47
hj:n jarru levyt ja jarru tehostin badboy69 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 29.03.2006 15:09
Mysteeri laatikon merkki ja malli - tunnistatko? tttreg Tekniikka & Jutustelu 12 19.08.2005 20:15
Jarru ongelmia Vuosimallit 1968-1982 1 30.06.2003 11:34


Sivu luotu: 01:52 (GMT +2).