![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Mites kun noissa Saabeissa ei sitä rattilukkoa ole, vaan hirmu näppärä pakki-lukko! ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Aika monesta 60-70 luvun vaihteen jenkistä puuttuu nykyisin tuo ajon estävä laitos, mutta kyllähän noihin leima aina tulee. Millanen se lie vakiona ollu 70-luvun vaneissa tai ramblereissa? Ite en oo ikinä panssaripuolaa livenä nähny...
Ja toisekseen, eipä oo tullu vielä ensimmäistäkään berttaa vastaan, jossa ois ehjä edic :P Viimeksi ainakin leima tuli, kun teetti uuden avaimen, joka ei lähteny virtalukosta suoraan vetämällä irti. Siinä virtalukon kupeessa kun on se pieni nappi, josta pitää painaa, että saa avaimen pois/rattilukon päälle tai hehkutettua... |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Viipo;621132]Aika monesta 60-70 luvun vaihteen jenkistä puuttuu nykyisin tuo ajon estävä laitos, mutta kyllähän noihin leima aina tulee. Millanen se lie vakiona ollu 70-luvun vaneissa tai ramblereissa? Ite en oo ikinä panssaripuolaa livenä nähny...
joo ei ole ottanut ikinä moisesta asiasta kiinni leimalla vaikka on ollut panssaripuola poistettu.eivät ole olleet oikein kestävän systeemin maineessa, taitaa olla minulla vielä yksi kappale muistona. yhdessäkään patrollissa ei ole minulla pelannut tuo alkuperäinen sammutin. olen katsastuksessa joskus asiastakin vielä erikseen sanonut mutta tuo vaijerisammutus on aina riittänyt. |
|
||||
|
||||
![]()
kyllä on täälläkin narusta sammuminen riittänyt...
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli sama onkelma viime leimalla ja tälle leimalle litan avaimet vaijerilla kiinni sammuttimeen että kun avaimet ottaa pois virtalukosta sammuu..
|
||||
|
||||
![]()
Vaijerisammutus lienee kuitenkin laillinen jos se on ollu alunperin? Hyväksyykö Matti mopoauton vaijerisammutuksella?
|
|||
|
|||
![]() Moro
Joo just kävin leimalla ja ei katsastusmies muut kysyny ku et mistä tän saa sammumaa.
Mut jos seuraavaks tulee ongelmia ni mistä päin autoa löydän ton auton alkuperäsen sammuttajan.Eli auto patrol 3.3 td 86 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ps:komeet pörinät sun patikassa
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
varkaat yleensä haluaa sen auton mukaansa, eikä vaan fiilistellä käyvässä saabissa kytkin pohjas paikallaan... ![]()
|
||||
|
||||
![]()
vaihteella sammuminen on riittänyt meillä päin ja vaijerilla kanssa viimeksi inssi sammutti vaihteella kuulemma oli vaijeri niin jäykkä itse sammutin auton ulkoa sen vaijerista käsin joka konttorilla oma käytäntö tai mielipide
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
käsi gps | sami_k | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 30.01.2011 16:17 |
Myydään PDA / Käsi GPS | JERKKU | O/M/V Muut | 0 | 20.03.2009 19:42 |
BJ sammutin | BJ45 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.11.2006 02:46 |
sammutin | las-c | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 06.02.2005 16:01 |
O: Sammutin Patroliin | ryobi | O/M/V Muut | 6 | 12.01.2005 11:09 |