![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
lukot asennettu ja eine ihan heitämällä paikalleen menny. Molempia banjoja piti pikkasen työstää että murikat mahtu paikalleen. Eteen laitettua lukkoa piti työstää että mahtu laakeri pukkien väliin oli lukossa valu senverta epätasaista taakse kävi suoraan. Etulukko rupes toimimaan heti mutta takalukko vasta kun pisti rasvaa paineilma pillistä sisään varmaan vaan uutuuden jäykkä. Mettässä ei viel olla käyty mutta kaikki ajallaan.
|
|||
|
|||
![]()
Onkos kuluneen vuoden aikana kokemuksia karttunu, kannattaako elää hapankorpuilla ja hankkia ARB vai hommata TML jotta saa margariinia korppujen päälle?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sikakopan ongelmia sivusta seuranneena olen itselleni vannonut pysyväni ARB lukoissa vaikka pari sataa enemmän maksavatkin. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
ehdottomasti arbit. tml ei kestä suolla eikä venäjän safareilla.
|
|
|||
|
|||
![]()
edelleenkään ei voi valittaa, muistaakseni yli 2-vuotta olen hiluxin etuperässä timo-arpilla ajanut. tähän mennessä on osoittautunut varsin toimivaksi. kyllä se varmaan joskus menee rikki mutta en voi moittia.
on mulla oikea arppikin asennettuna yhteen 4,88 murikkaan, sitä olen koeajanut sorvin takana orthexin muoviämpärissä ja hyvin on toistaiseksi sekin kestänyt. ainakin kaksi vuotta olen arpillakin ajanut mainituissa olosuhteissa |
|
|||
|
|||
![]() Lukko maalle ja metsään?
Onko valmistajaa joka tekisi kitka ja mekaanisen lukon yhdistelmää ja olisiko tuollaisessa mitään järkeä?
Kuinka suuria nopeuksia tuollainen arb lukko kestää kiinni ollessaan jos leikkimään innostuu eli renkaan nopeus reilu 60 Kmh lukko kiinni? Toyotan mekaaninen ei ainakaan suosittele yli 8 Kmh nopeuksia |