![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tiettävästi Arska:lla on Tml-lukko/lukot? ja varmaan tuossa omassakin semmonen kohta puoliin....
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on Hiluxissa ollu vajaan vuoden edessä TML AirLocker ja hyvin on pelannu kevyessä safarikäytössä. Vieläkun muu voimansiirto kestäis Toyotan 2,2 dieselin mahtavan väännön, niin mikäpä ois ajellessa.
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Onko tullut enemmän palautetta näillä?
Uskaltaako osta tml lukko hiluxiin? vai pitäiskö säästä arb:iin? |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Eikö kukaan käyttää TML lukkoja??
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
ARB testasi kiinanlukkojen kestävyyttä:
http://www.youtube.com/watch?v=ewt7f-h8Wn4 ja ARB vastaan Yokon ZIP LOCKER http://www.youtube.com/watch?v=dyzyAVPTM8c |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tais olla ARP:n maksama testi. nimim:köyhä |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on läjässä HJ-60:n akseleissa moiset kapistukset. Vielä kovin vähäisen kokemuksen perusteella ei mitään moitittavaa toiminnassa. Ainakin huomattavasti sujuvampaa kuin Toyotan vaijerikäyttöisten. Toiminnasta ja kestävyydestä tulis heti lisää infoa jos vaan sais tuon kerpeleen brittivitsin toimimaan siellä pellin alla...
|