![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() ei kiitos.. nyt tuli hommattua tollanen 2.2 isuzun kone + laatikko... onko kellään tieto onko näitä 410 saatu katsastettua LJ.n akseleilla.. ![]() ![]() jimmyyn tiedän että on ainaski laitettu mutta entä samuraihin, 413 ja 410? ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jimnyyn ja samuraihin on leveyden puolesta muutoskatsastuksessa läpi huuto juttu. Noihin kapeampiin malleihin (413/410) voi ehkä jotenkin kepuloimalla saada.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#3
|
|||
|
|||
![]()
jep jep. ja eikös se raideleveys mitata renkaan keskeltä?? elikkäs laittas vaan tarpeeksi isolla ET.llä olevat vanteet niin ei leveys pitäs mennä yli sallitun rajan
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
no jaa väärässä olin
AKE n sivuiila kerrottiin näin akselistosta johtuva raideväli muuttuu korkeintaan 100 mm; Akselistosta johtuvaan raideväliin eivät kuulu vanteet (ts. vanteiden kiinnitystasojen välinen etäisyys saa esim. jäykän vetävän taka-akselin kavennuksen yhteydessä pienentyä enintään 100 mm). |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tuolla kotipuolessahan sitä jo aikusemmin puitiin tuota lj:n raideväliä kön sitä kerta pitää metästää
![]() http://offroadoulu.com/index.php?opt...&topic=1561.30 Ainaki ku pikaseen kävin tuossa pimiässä mitan kanssa heilahtamassa niin näyttäs pitävän paikkansa, eli vanteen kiinnityspintoihin on nuo mitat. (70-sarjalainen Etu 1415/ Taka 1400) |
#6
|
|||
|
|||
![]()
dodiin..
samurain akselit hommasin ja niitä asetellaan seuraavaksi paikoilleen.. takapää on jo tolla 410 akselilla ja kierrejousilla kun ehdin sen jo saada melkeen valmiiksi.. eli turhaa työtä on tullu ton vanhan akselin kans tehtyä mutta ei voi mitään.. noi samurain akselit on 8cm pidemmät ku 410 ja sitte ne LJ.n akselit mitä suunnittelin olis ollu varmaan 15cm pidemmät ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
jees etupäässä olisi jakareiden kiinnikkeet rungossa hyvällä mallilla ja akselipäässä pitäisi saada toiselle puolelle jakariin kunnon puslat niin voisi senkin liimata kiinni..
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
rungon/korin ehjäystä mimmoset pohjamyrkyt? | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 10.02.2008 16:17 | |
brittiläisen maastoauton ehjäystä (pari kuvaa) | velikani | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 17.05.2007 16:09 |