![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() juu eli runkopalkin ja renkaan väliin jää tuolla takana niin vähän tilaa että jouduin tekemään "loven" runkopalkin kylkeen että sai mahtumaan jouset alle ..kuvaa ei kyllä ole mutta laitan tässä joskus senkin.. tutun katsastus miehen kanssa kävin tänään pitkät porinat kahvipöydän ääressä ja tuntuisi siltä että ei ongelmia tule muutosten kanssa.. niin ja moottorihan olisi tarkoitus tässä rojektissa vaihtaa 2-2.2 litraiseksi tiisseliksi niin ja olisiko kellään niitä 413 etu satuloita.. olisi tarvetta sellasille. niin ja swiftin tai vastaavanlainen jarrutehostaja olis myös kattelun alla.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Kai muistit tarjota katsastusmiehelle pullat kans... helpottaa sitten sitä lopullista katsastusta
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia... |
#3
|
|||
|
|||
![]()
een tarjonnu.. katsuri tarjos mulle kahavet ja pullat
![]() niiin rojektia taas vähäsen laitellut.. elikkäs tossa olis kuva niistä jousien upotuksista runkopalkkiin, takakolmiotuen pallonivelen pusla sekä taka jarrulevyjen kiinnitys mekanismistä..jousikuppien rakentelu tällähetkellä työn alla.. ehkä huomenissa tulis niistäkin jotaki kuvia.. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla |
#5
|
|||
|
|||
![]()
ei kiitos.. nyt tuli hommattua tollanen 2.2 isuzun kone + laatikko...
onko kellään tieto onko näitä 410 saatu katsastettua LJ.n akseleilla.. ![]() ![]() jimmyyn tiedän että on ainaski laitettu mutta entä samuraihin, 413 ja 410? ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Jimnyyn ja samuraihin on leveyden puolesta muutoskatsastuksessa läpi huuto juttu. Noihin kapeampiin malleihin (413/410) voi ehkä jotenkin kepuloimalla saada.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#7
|
|||
|
|||
![]()
jep jep. ja eikös se raideleveys mitata renkaan keskeltä?? elikkäs laittas vaan tarpeeksi isolla ET.llä olevat vanteet niin ei leveys pitäs mennä yli sallitun rajan
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
no jaa väärässä olin
AKE n sivuiila kerrottiin näin akselistosta johtuva raideväli muuttuu korkeintaan 100 mm; Akselistosta johtuvaan raideväliin eivät kuulu vanteet (ts. vanteiden kiinnitystasojen välinen etäisyys saa esim. jäykän vetävän taka-akselin kavennuksen yhteydessä pienentyä enintään 100 mm). |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Tuolla kotipuolessahan sitä jo aikusemmin puitiin tuota lj:n raideväliä kön sitä kerta pitää metästää
![]() http://offroadoulu.com/index.php?opt...&topic=1561.30 Ainaki ku pikaseen kävin tuossa pimiässä mitan kanssa heilahtamassa niin näyttäs pitävän paikkansa, eli vanteen kiinnityspintoihin on nuo mitat. (70-sarjalainen Etu 1415/ Taka 1400) |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
rungon/korin ehjäystä mimmoset pohjamyrkyt? | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 10.02.2008 16:17 | |
brittiläisen maastoauton ehjäystä (pari kuvaa) | velikani | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 17.05.2007 16:09 |