![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() perä shimmattu. eli onnistui tuo perän kasaus näköjään (hieman väärilläkin laakereilla. shimmi levyjä vaan meni hiukka enempi.. ![]() väriä on roiskittu han tunteella.. ![]() ja tänään jos sais murkula-akseliston kasaha.. Hienua.. ![]()
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
#2
|
||||
|
||||
![]() jatkua vähä.. !
meinas päivittäminen vähän siesahtua tän rojektin osalta.. tarhalla on pitänyt niin kiirettä ettei oo paljo kerenny autoa laittaan.
mutta jotain pientä on kumminkin tapahtunut.. muutamia kuvia. etuakseli on paikollaan.. näköjään tuo hj lukkoakseli on 5cm leveämpi kuin bj vanha.. ![]() savun seasta näkyy jotain.. Tuo on vain toosi väliaikainen.. ![]() syyläri siirty sisälle ja keulaan tuli joku kiiltävä käikäle.. toteutus sähköflektillä.. rakoa 80 mm flekti 385 mm x 81 mm sit vielä vähän edempää. ja vähän kauempaa.. Jos joulun aikana sais vähä enempi aikaseksi tuota rojektia..
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Joko nahat rahana ja auton kimppuun? Hyvää jälkeä.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Juu nahat on valamiita. ja yks huutokauppakin jo pidetty. vaikuttaa että vois lähteä tämäkin ala nousuun 8 vuoden laman jälkee..
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Asiallisen näköstä väkästelyä. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Tv: Artzi nyybinä. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli semmonen käsitys että Kalajoella rakennellaan vaan ST Mersuja
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() ja jatkua seuraa.
Nyt on auton kanssa siirrytty vähän parempiin tiloihin.. nimittäin kalajoen ammattikoulu arteman metalliosastolle. koska mulla on jäänyt siellä päättötyö tekemättä. joskus neljä vuotta sitten sattuneen loukkaantumisen vuoksi. joten mentiinpä bektorin kanssa sinne tekehen homma valamiiks ja samalla koulusta paperit kätehen.
eli jotain pientä saatu aikaseksi. Offroad tarvikkeelta kasailtiin kauhea hässäkkä paketti ohjaus varsiston uusimiseksi.. siittä ei oikeen selviä kuvia ole mut jotain näkkyy. ja myös kuskin puolen peltihommat on nyt toteutettu samalla lailla kuin vänkärin puoli. myös todella tukeva panhard tanko on veistetty jotta päästiin kokeileen joustoja.. ja mukavasti tuo nyt jo joustaa vaikkei kaikkia vielä otettu irti.. muutamia kuvia yleis ilmettä sit tosta puuttuu viel se amuliini. joka taitetaan muotoon mutta lopullisesti kiinnitetään vasta puhallus/maalauksen jälkeen. sitte kuskin puolen peltihommat tossa kuvassa näkyy vähän ohjaus varsia. ja melkein valmista panhardia. sitten joitain jousto kuvia.. että semmosta.. seuraavaksi turvakaarien teko ja sit nyppästään kori helvettiin ja runko puhalluksille..
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
#9
|
||||
|
||||
![]() touhuilua..
heilahettu taas vähä etteenpäin rojjektin kanssa..
eli koppa on irtautunut rungolta.. ja etukaaren paikallistamista ja tämä lähtee hiekkapesulle runko on kuiteski ihan kohtuu hyvä kuntonen ehkä pari korjausta ja vanhojen räkä paikkojen fiksailua.. panhard valmiste tuplanivel kardaaneja on siliputtu ihan mielipuolisesti.. ![]() ja lisää kuvia kaaristosta ja tupla taka-akselisto keulimisen varalle.. ![]() ois tähän loppuun vielä pari kysymystä joihin en löytänyt säännöistä vastausta.. Joten jos joku fiksumpi haluais vähä neuvoa. onko 6 piste turvakaarissa diakonaalituki pakollinen. onko tuulilasin luona olevan kaaren välituenta pakollinen.. ? ja jos diakonaali on pakollinen saako sitä laittaa hieman takaviistoon vai pitääkö sen kulkea täysin poikittain.. ? kun pitäis tohon vielä takaseinä rakentaa ja diakonaali tulee haittaamaan sitä..
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |