![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Tervehdys! Periaatteessa hieno juttu, mutta voi kuulkaa montako kertaa naapurin pehtoorit, piikalikat ja rengit ovat sotkeneet nämä sukuselvitykset. Totuutta ei tiedä kukaan ja siksi on aivan turha uskoa omia taustojaan todeksi. Se, että kirkonkirjoissa on mustia aukkoja, tuo haastetta tutkimukselle, mutta se mitä ei missään mainita ja josta on iäksi vaiettu on koko homman totuus. Se on vähän kuin rotukoiran taustoja selvittäisi, aina ei voi olla varma niistäkään. Ja aikajänne on aika paljon lyhempi kuin ihmisukujen tutkimuksessa. Mulle riittää se, että kun vastaan tulee toinen sinisilmäinen, niin voinen olla varma, että hän on sukua. TT
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Mielenkiintoista keskustelua tämä on saanut aikaiseksi. Nyt kun olen asiaa ajnut eteenpäin täysillä, niin oon saanu aikasex 405 henkilöä, ja 119 perhettä. Tässä kyllä on mukana ns. uusiakin avioliittoja, eli eron tai kuoleman jälkeen menty naimisiin, useimmin jonkun aviopuolison lähisukulaisen kanssa... Merkille pistin että todella moni oli kuollut heti synnytyksessä, tai 3-vuoden aikana... ![]() Useita löytyi myös että tyttönimi oli sama kun tulevan aviopuolison nimi... ![]() Eili jotain serkun serkkuja yms...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Palstalaiset huutokaupassa? | offipete | Chit-Chat | 7 | 10.05.2008 18:37 |
Kemistä ja sen ympäristöstä palstalaiset [:)] | KingCabbi | Chit-Chat | 0 | 23.03.2007 04:05 |
Palstalaiset uskontokunnittain | A-P | Chit-Chat | 94 | 11.02.2007 20:40 |
np 205 vai onko se 203 | Humu | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 28.01.2004 09:09 |
onko seinäjoen..... | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.04.2003 20:58 |