![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Sitä samaa itse käytänyt kun olen nimiä ynnäilly järjestykseen, syöttäminen ja lukeminen helppoa, sais vain enemmän ja nopeammin tietoa niin sit kaikki toimis hyvin ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Oon ite ainoo Rouvali siellä kyl, niin ei oo helppoo..
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Meit on tällä hetkellä 322 henkee... http://verkkopalvelut.vrk.fi/Nimipal...mihaku.asp?L=1
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Omalla nimellä löytyy elossa olevia 2303, kaikkia ei ole tarkoitus saada kerättyä, vain suoraan ylöspäin omaa jalkaa olevat.. Ja sit lisää kun ne on saatu
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Tää on muuten kumma homma, kun tätä alkaa tekeen siihen jää ihan koukkuun... ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Sen verran on tullut tutkittua,että seuraava vaihe olisi mennä mikkeliin arkistoja penkomaan.
Hyvä konsti aloittaa on His-Ki. Toisin sanoen suomen sukututkimusseuran sivustoilta löytyvät historiankirjat. Muutamaa ohjelmistoa olen käyttänyt ja sellainen on lähees pakko olla jos haluaa pysyä järjissään. Ihan vaan demoja,mutta niihinkin mahtuu jotain sata ihmistä. Lippuja, lappuja ja riisi paperia on tietty vaihtoehto sekin. Rosvot ja ryövärit saattaa olla pelkkkää toiveajattelua,tai ainakaan niitä kovin helposti löydy.Kirkonkirjoissa saattaa olla jotain mainintoja,mutta oikeudenpöytäkirjosta niitä täytyy etsiä. Eikä niitä löydä enenkuin on löytänyt kirkonkirjoista. Maakirjat on hyvä apuväline vanhempia esi-isä tutkiessa. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
||||
|
||||
![]()
Eikö siinäkin ole jo tarpeeksi
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Äitin sukua on molemmilta puolilta tutkittu ja kovia ameriikan serkkujakii sieltä löytyy. Ja ylläri pylläri kun joku sano et samaa sukunimee puolisoilla niin jo löyty niitäkii. En tiiä kuin pitkälle ukin suku selvitetty visii ihan alkuu astia ja mummon oli 1600 luvulle kun oli tullu puustellia pitämää paikkakunnalle. Mielenkiintosia asioita sieltä putkahtele.
Tuosta papan suvusta 2 paksua kirjaa myynnissä missä on sukuselvitykset ja omakii nimi siel näky olevan. Ja tuo totta ettei niitä lehtolapsien isistä aina tietoo kuka se on ja kirjoissa se voi olla mitä vaan. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Palstalaiset huutokaupassa? | offipete | Chit-Chat | 7 | 10.05.2008 18:37 |
Kemistä ja sen ympäristöstä palstalaiset [:)] | KingCabbi | Chit-Chat | 0 | 23.03.2007 04:05 |
Palstalaiset uskontokunnittain | A-P | Chit-Chat | 94 | 11.02.2007 20:40 |
np 205 vai onko se 203 | Humu | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 28.01.2004 09:09 |
onko seinäjoen..... | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.04.2003 20:58 |