Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 06.11.2009, 23:38
ariman:n Avatar
ariman ariman ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.12.04
Sijainti: Eagle-City, Finland.
Viestit: 1.033
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tool Näytä viesti
Ja pyöränkulmat menee varmaan säätöön, nostipa keulaa sitten tavalla tai toisella...? Meneekö myös camber-kulmat metsään pahastikin korotuksen yhteydessä? Onnistuuko sen säätö mtenkään?
LN110 on varsin herkkä muutoksille, kannattaa säädättää aina kun jotain muutetaan.N170 -02 alkaen ei ole kovin herkkä sauvojen kääntelystä, omassa ei muuttunut mihinkään tuollaisella 2" nostolla. SDORIn palikat muuttaa etupään kulmat AINA, eli säätöön. Saattaa olla tuskaisa projekti, omassakin oli yksi alatukivarren pultin kumipusla ruostunut kiinni ja eihän ne liikkeessä sille mitään tee kun menin kulmia säädättämään. Moskaa ja irrotusölppää ja uusi epäkesko pultti + mutteri tilaten.Ehdottomasti paras tapa silti nostaa keulaa, säilyy ne vähät joustot. 1" palikoilla riittää vakioiskarit, 1½ palikoihin pitää ettiä pidemmät tai jotain jatkopalikkaa iskariin.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hiluxin vääntösauvat Tekniikka & Jutustelu 37 21.04.2009 20:21
Hilux D4D ei käy Rekkules Tekniikka & Jutustelu 7 28.01.2007 21:12
hilux Tekniikka & Jutustelu 1 15.04.2006 01:50
M. Hilux 4X4 vm.90 iroc O/M/V Muut 2 10.04.2005 10:03
M:Hilux 4X4 2.4d -88 O/M/V Muut 0 08.04.2005 18:24


Sivu luotu: 17:14 (GMT +2).