![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Niin siis sitä meinasin että ei välttämättä ole kaikki painot käytössä. Eli rekisteröity pienemmillä kokkonaispainoilla kun mitä valmistaja sallii.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#2
|
|||
|
|||
![]() ka/pa
Niinku esim.sprinttereis ja LT volkkareis ja ransistoreis,jos otat kaikki painot ni se on yli 3500kg siis kantavuuksineen.Mut jos otat vähemmän et kok.painojää alle 3500kg ni sitte paketti auto.Eli valinnainen homma,mut mites esim hilukseis ku -88 hiluksil saa jarrullisen kärryn kok.paino olla jotai yli kolme tonnii,mut -89 vaa 1500kg??MATTIIII??mist kahve poroist ne aken hörhöt noita ennustaa?vai kuka ne yleensä määrittelee??
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Isot pojat kerto niitten ennustavan tee-lehdistä!!!
__________________
No en tiedä mut kokeillaan... Jos se hajoo niin vahvistetaan... ------------------------------- Toyota Land Cruiser HJ60 82 Suzuki Vitara 91 Honda CR-V 99 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
-87 Hilux, 3050kg jarrullinen ainaki mun autossa.
|