![]() |
Kertokaapa??
Oliskos kellään tietoo, voiko unimog 404 osallistua autosuunnistus kilpailuihin?????? Painaa 2500kg ja on kuorma-auto. Ei millää jaksas rangee rueta vaihtaa akseleita!!!
|
voiko kuvaavampaa otsikkoa enää olla !
|
Lukutaito
Ja jos viitsis edes vähän silmäillä sääntöjä .... MAASTOHENKILÖAUTOILLE
|
Lainaus:
Niimpä...lukutaidosta. Jos kokonaispaino on alle 3500kg en näe estettä että miks ei vois osallistua, tämmöisiä moggeja on vissiin olemassa jota on k-a ja kok massa alle 3500kg 4x4cup.com sieltä cuppi hemmoihin yhteyttä ja kyselemään niin saat varman vastauksen. |
Lainaus:
|
Entäs..
Lainaus:
|
Lainaus:
Mutta, voiko suomen lainsäädännön puitteissa alle 3500 kg kok painolla oleva auto olla kuorma-auto? Mielestäni ei. :confused: |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Tuli viesti väärään osioon... sorry
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Edit: täällähän oli jo vastattu tähän... |
Unimog 404 omapaino 2900kg,kokonaispaino 4400kg
Linkki 404 teknisiin tietoihin: http://www.unimogfreunde.de/Technische-Daten/404S.html Lisää Moggitietoutta: http://www.unimogfreunde.de/ |
Lainaus:
ole voimassa valmistajan ilmoittamat kokonaispainot,ehkä. |
Lainaus:
|
Lainaus:
Eli rekisteröity pienemmillä kokkonaispainoilla kun mitä valmistaja sallii. |
ka/pa
Niinku esim.sprinttereis ja LT volkkareis ja ransistoreis,jos otat kaikki painot ni se on yli 3500kg siis kantavuuksineen.Mut jos otat vähemmän et kok.painojää alle 3500kg ni sitte paketti auto.Eli valinnainen homma,mut mites esim hilukseis ku -88 hiluksil saa jarrullisen kärryn kok.paino olla jotai yli kolme tonnii,mut -89 vaa 1500kg??MATTIIII??mist kahve poroist ne aken hörhöt noita ennustaa?vai kuka ne yleensä määrittelee??
|
Lainaus:
Isot pojat kerto niitten ennustavan tee-lehdistä!!! |
-87 Hilux, 3050kg jarrullinen ainaki mun autossa.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Tuommoiset 404 (S):n painot löytyi saksalaiselta Unimog palstalta Tuo 400kg:n ero voi tulla lavan erilaisista rakenteista,polttoaineen määrästä,onko mukana varapyörä,404 Moggia löytyy myös parillakin eri akselivälillä...ym,ym |
AKE-n hemmo jutteli puhelimessa tuossa kesällä että kokonaispainoja ei voisi KA-sta enää ruuvata alaspäin vain "pyytämällä" pienempää kantavuutta.
Syynä verokikkailun esto kuulemma. |
paku kuorma-autoksi
varmaksi en sano mutta mielestäni edellisessä työpaikassa oli saatu pakettiauto, joka kokonaismassaltaan alle 3500kg niin akelle erillisellä anomuksella oli saatu kuorma-autoksi koska auto tuli ammattiliikenteeseen... mutta varmaksi en edelleenkään kuittaa :p
|
hö... Saahan BU-30 Dynan rekisteröityä kuorma-autoksi tai pakettiautoks.
Meillä on semmonen. edellisellä omistajalla oli kuorma-auto rekisteröi sen uudelleen pakuksi...kantavuus putoaa niin, että kokonaismassa on 3500kg |
Sivu luotu: 00:10 (GMT +2). |