![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Rangella Pääsee katolleen!! Mikkelissä koettu ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() Tuommoiset 404 (S):n painot löytyi saksalaiselta Unimog palstalta Tuo 400kg:n ero voi tulla lavan erilaisista rakenteista,polttoaineen määrästä,onko mukana varapyörä,404 Moggia löytyy myös parillakin eri akselivälillä...ym,ym |
#3
|
|||
|
|||
![]()
AKE-n hemmo jutteli puhelimessa tuossa kesällä että kokonaispainoja ei voisi KA-sta enää ruuvata alaspäin vain "pyytämällä" pienempää kantavuutta.
Syynä verokikkailun esto kuulemma. |
#4
|
|||
|
|||
![]() paku kuorma-autoksi
varmaksi en sano mutta mielestäni edellisessä työpaikassa oli saatu pakettiauto, joka kokonaismassaltaan alle 3500kg niin akelle erillisellä anomuksella oli saatu kuorma-autoksi koska auto tuli ammattiliikenteeseen... mutta varmaksi en edelleenkään kuittaa
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
hö... Saahan BU-30 Dynan rekisteröityä kuorma-autoksi tai pakettiautoks.
Meillä on semmonen. edellisellä omistajalla oli kuorma-auto rekisteröi sen uudelleen pakuksi...kantavuus putoaa niin, että kokonaismassa on 3500kg |