Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 14.09.2009, 20:32
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.286
Perusasetus

Normaalin sylinterin kanssa orbitrolissa muuttuu ohjauksen välitys, eli eri määrä ratin kierroksia vasemmalle ja oikealle.
Normaalilla sylinterillä varustettu hydroassist on toiseen suuntaan hitaampi, eli rattia ei pysty pyörittämään yhtä nopeasti. Toiseen suuntaan kääntäessä pitää venttiilistä mennä enemmän öljyä läpi.
Näin ainakin olen asian ymmärtänyt, en tiedä onko käytännön vaikutusta sopivan kokoisella sylinterillä ja kuinka paljon eroa on eri simpukoilla.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48


Sivu luotu: 12:34 (GMT +2).