![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Jaa en kyllä tiedä kun on toi hydrauliikkatieto melko vähäistä itselläni. Joku viisaampi muistaakseni joskus puhelimessa mainitsi et olis hitaampi? Voihan se olla et toi assistentti jää aluksi tai kokonaan pois et saa ton romun joskus liikenteeseen. =)
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
orbitrol ohjauksella tulee tuo nopeus ero mut noin simpukasta ohjattuna ei nopeus eroa mielestäni ole. ainoa ero läpivetävään sylinteriin on että normaalissa sylinterissä on enemmän voimaa toiseen suuntaan(jos varsi ja mäntä on saman kokoisia). itse olin myös laittamassa läpivetävää sylinteriä LJ:n etu akseliin mutta nyt kun asiaa on tullut mietittyä tovi niin mielestäni tollainen normaali sylinteri on parempi. siinä on vielä vähemmän vuotavia tiivisteitäkin.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Normaalin sylinterin kanssa orbitrolissa muuttuu ohjauksen välitys, eli eri määrä ratin kierroksia vasemmalle ja oikealle.
Normaalilla sylinterillä varustettu hydroassist on toiseen suuntaan hitaampi, eli rattia ei pysty pyörittämään yhtä nopeasti. Toiseen suuntaan kääntäessä pitää venttiilistä mennä enemmän öljyä läpi. Näin ainakin olen asian ymmärtänyt, en tiedä onko käytännön vaikutusta sopivan kokoisella sylinterillä ja kuinka paljon eroa on eri simpukoilla. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja tietty jos pistäs pienen sylinterin niin ei sais niin paljon tuhoa aikaan, paremmin se kai silti ajaa ohjausiskarin virkaa kuin itse ohjausiskari? Lepoanttihan näistä joskus puhelimessa valisti mut ei kaikkea enää muista. ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |