![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() syyssateet tuntuvat saapuneen joten pakko oli tehdä jotain omallekkin autolle vaikka tuossa mukavampiakin potilaita olis (bandit edition trans am) ostin palan polykarbonattilevyä ja sahailin siitä sitten tommosen ruudun tohon takaikkunaksi ettei aivan sada sisälle, samalla tuli riisuttua sähkölasivermeet pois tuolta luukusta, ja kevensin luukkuakin hieman. levyä jäi hieman vielä varallekkin jos täytyy tehdä jotain muuta (2 palana käsittelyn takia, 1500x1500 ja 2000x1500 palat 4mm levyä). takavinssi olis sitte kans rikki... kuvista ei varmaan oikein näe, mutta vaihteisto on revennyt irti tosta rungosta, en tiedä sitte kannattaa siihen enää vaihtaa osia, mä tohon jo kerran MakeO:lta ton vaihteiston puolen ostin ja se tuli silloin sillä kuntoon mutta nyt sitte taas... kai jos niitä osia vielä halvalla sais niin vois harkitakkin. apukuskin puolen takajousesta on yks lehti poikki, sekin tarttis siihen laittaa, ja noi keinuvivut on vielä vaihtamatta, nyt on vähän semmonen tarttis ja tarttis aika, capricen nostaja tarttis kans kattoa kun niin kolistaa, en ole siihen kuukauteen koskenutkaan, ja tankattukkin se on vissiin viimmeks kesäkuussa, toisin kun blaze jonka saa tankata vähintään kerran viikossa... jakis lämpiää ihan älyttömsäti maantieajossa, en sitte tiedä olisko siellä joku laakeri meoillaan tai jotain, ei se ihmeemmin ääntele, joskin ei oti ihan kauheen hiljanen ole että jos sitte pienet äänet peittyy alleen... muzzillat ei sitten ole suunniteltu blazerin alle... kilometrejä en tiedä paljoko on tänä kesänä tullut, tuskin ihan älyttömästi, mutta renkaista, etenkin etupyöristä on kulunut jo puolet kuviosta pois. vertailuna kuitenkin mainittakoon että ennen oli alla ne mtr:t jotka käytettynä ostin, ajoin blazella silloin vielä kaikki ajoni ja niistä ei kulunut montaakaan milliä kolmen kesän aikana...
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Pitäiskö tästä ymmärtää, että Mudzillat ei ole sitä samaa jääkiekkokumia kun Creepyt?
Olisko niissä tosiaan eri seos. Jos näin on, niin niitähän vois joskus kokeilla vaikka Jeepulaan. Creepyjä ei enää koskaan ![]()
__________________
Tanner RMX LS2 Jeep CJ7 V8 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
en tiedä mitä pitäis ymmärtää, mutta kovasti ne on kuluneet, vaikka eivät uudet olleet ostaessakaan, tosin etupyörät ei ole kuluneet pyöreäksi kuten yleensä noissa menee, vaan pintaa on melko saman verran keskellä ja reunoissa...
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä mun mielestä on selvä ero creepyjen ja mudzillojen välillä. Ittellä ollu 31" mudzillat ja kokeillu rytarin 35" mudzillat ja nyt on 35" creepyt niin tuntuu ettei pitoa löydy läheskään niin paljoa vaikka kumit olis melkein tyhjinä.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pysyyks muuten ne automaatin lämmöt sitte kurissa nykyään? |
#6
|
||||
|
||||
![]()
210f se laatikon lämmöt paukuttaa maantieajossa kokoajan... jakisi on ainakin tollain käteenpäin mitattuna äkkiempää lämmin, ja lattialämmitys on tosi tehokas sillä kohtaa jo pienekin ajon jälkeen, tosin pakoputkisto tekee kyllä osansa siihen.... en tiedä sitten, ensin epäilin että toi mun kardaanikässäri vähä makaa päällä mut se levy ja satula ei lämpiä niinku jakis helottaa...
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tuolla pirateksen puolella oli samantyyppinen probleema jollain ja th700 oli siellä suurin epäilyksen aihe. Ja suosituksena oli ilmastoinnin kennon kokoinen lootajäähy. 210f maantieajossa on mun mielestä sikana liikaa. Sehän on noin 99C. Varmaan rupee jakiskin tuntuu lämpimältä kun toi automaantin lämpö siirtyy sinnepäin.
Toi oma th350 pitelee nyt lämmöt n.60C maantieajossa ja lämpenee siihen tosi hitaasti, vaikka ei oo lukkoturbiinia. Ja jakiksen lämpöjä en ole edes mitannu, mut pitääpä tähystää tuolla infrapuna mittarilla vähä lukemia sieltä. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
joo, isomman jäähdyttimen asentelua tässä jo kauan miettinyt, ei vain ole sattunut silmiin mitään sopivaa aihiota,mm. noi summitin 10x21" on vielä kohtuullisen pieniä jäähdyttimiä...
en tiedä msitä mä sen saan päähäni että se jakis vain kun oletuksena lämpiää ensin.... |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Ilmastoinnin kenno. Semmonen blazerin/vanin orkkis mikä on syylärin kokonen pinta-alaltaan.
Niitä luulis saavan vaikka ilmaseks purkuautoista. Sit jäähtyy tai jossei jäähdy niin sulla on ydinvoimala siellä vaihteistossa. Laskin muuten huvikseen että tossa summitin isoimmassa 10x21" kennossa on n. 3m tota putkea ja rivotukset päälle. Siinä omassa kylmäkoneen kennossa on n. 8m rööriä kun se on 4 riviä paksu, eli ei ihme että tehos lämpöihin aika hyvin. |
#10
|
||||
|
||||
![]()
joo, kaverilta hain tommosen ison kennon, täytyy sovitella se tonne nokalle...
tuli siinä tehtyä sisäpesu autolle myös kun se vähän lipes veneenlaskupaikalla tehdyltä murskeluiskalta sivuun ja vesi tulvahti hieman pirttiin... kuskin penkki säilyi kuivana( apparin ei) mutta esim takalasi oli kokonaan veden alla ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
L-200:sen ropaamista/joustoja | Lavamitsu | Tekniikka & Jutustelu | 74 | 11.08.2008 19:47 |