![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Eihän mikään vinssi tai kiinnikket kestä jos vaijerista revitään kahden auton vinssin voimin. Jos vinssataan niin silloin ollaan ns omillaan. Jos muut vinssa sinua niin silloin käytetään hinaus pisteitä. Tyhmyydellähän saa rikki kaiken jopa ratakiskon. Ipa
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Eikä muuten vaijerista revitty kahdella autolla. Vaijeriohjuriin tehdyistä pisteistä jotka olivat alimittaisia niin niistä kohdista vedettiin. Nyt laitettu orkkis koukku "väliaikaiseksi" vetopisteeksi. Juu kyllähän kaikein rikki saa, varmasti.
__________________
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Nooh, Officrossiin ollaan RaSaVil:lin kanssa menossa ja harri päätti et pitää laittaa pari nyyttonia lisää et jaksaa mennä 35" pyörän kanssa pellolla... täysii...
Se oli tällänen ![]() Sit käytiin ostaa tällänen ![]() Se sopi sinne näin ![]() ![]() Öljykylpy Rules ![]() Ja öljyjen palautus kiertoon ![]() ![]() Täytyy kyllä sanoa et, vaikka ei vielä ees syöttöi ruuvattu niin kyllä rupes malmikasa liikkumaan hieman toiseen tahtiin. Samalla nostettiin laatikkopakettia 7cm ylös ja tehtiin suorapanssari 3mm Hardoksista joka suojaa myös ulkopuolisen tankin.
__________________
Viimeksi muokannut mosku : 15.10.2009 20:53 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
no nyt on pelit ja vehkeet =) onkos tuossa viel 60 pumppu ?
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Juu, 60:n pumppu on vielä. Mietiskellyt tässä et miten toteuttais... laittaisko 61:n pumpun vai keksiskö jotain muuta tuohon. Toki piisaa alkuun noinkin. Tänään tarkoitus tehä etuputkipakoputki äänenvaimennin
![]() Eiks se ollut jotenkin et: Smoke equals power and more smoke equals more power tai jotn... Mut hyvin tuntuu toimivan. En oo viel tehnyt mitään muita poppakonstei ku kääntänyt nipan läpällä.
__________________
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
tolla 61 pumpulla siitä saa aika eco moottorin ei paljoo savuttele vaikka on säädetty maksimi syötöt diesel pajalla.(savua saa vie lisää, mutta ei vaikuta kai tehohin)
johtuen siitä että 61 pumpus on lyhyt ruiskutus aika ja 60 riittäis vaikka olis vähän pidempiki. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Oon nyt tässä viikonverran lueskellut noita juttui ketkä on vaihtanut 61:n pumpun. Kyllä se varmaan se tulee olemaan. Keväällä sitten.
Talven aikaan pistetään kierteet. Tai no maanantaina menee kiinnityskilkkeet leikattavaksi. Eihän se kyl oo ku illan homma per pää. Tosin jouset ja panhardit puuttuu vielä.
__________________
|
#8
|
|||
|
|||
![]() kuvii tosta pohja panssaristaLainaus:
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Niin joo... vinssin kardaani on viritetty... Ensimmäinen nivel on nyt suikan vetonivel jollain fiiatin ![]() ![]() Snorkkelia pitäis alkuviikosta puuhata. Ja savua tulee silloin kun ei ole ahtoja... Nyt ajettu maantieajoa n.150km. Hyvin vörkkii ja mukavanpi vetää ku ei oo niin paljoo mökää ja ei tarvi mäkii kerätä vauhtii. Täytyy varmaan tehä showpakoputki kun tuli nyt niin hiljanen. Vaimennin imas kaikki kivat uudet äänet.
__________________
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Kävi sit eilen jotain mitä tässä turbottamisessa oon vierastanut... Ahdin rupes ahtamaan ja kuului sellanen ulahdus. Sammutin koneen heti ja narun perässä kotiin.
Laakerithan ne siellä oli tullut tiensä päähän. Ei muuta kuin mutka mukaan ja nummelaan KH-motorssiin. Turbo jäi sinne ja saa perjantai aamuna hakea. Samalla muuttui öljylähtö turbolle. Oli aikaisemmin laturin nipan alla, nyt öljynpainekellon alla. Teetätin Pihkamäellä riihimäessä tefloniletkun prässinipoilla---> oli halpa <30€. Sit kun jäi luppoaikaa niin tekasin yhen toisenkin jutun... 76mm 90ast. mutka istahti tuohon tuolla tavalla ![]() ![]() ![]()
__________________
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
No niin... Taas on turbo lykätty mookkorin kylkeen. Oli sitten hieman enempi romuna ku aattelin, yllätys yllätys. Noh, akseli oli 2satkuu kiero--> sais olla 5tuhannesosaa. Pakoropeli oli ottanut pesään kiinni, ei onneksi romuna. Laakerit aivan romuna. yms yms...
Sai tuo KH-motors:sin Kari sen entisöityä kuitenkin. Voin sanoa että, oli esimerkillistä toimintaa... Budjetti piti, toimitus aika luvattua nopeampi ja ne neuvot, ai ai. On mukava käydä asioimassa kun saa tietoja silloin kun kysyy eikä mitään perinteisii joo joo juttuja. Kiitos KH-motors!! Huomenna taitaa sitten olla snorkkelin viimeistelypäivä. Ai ai tulee pling plingiä ![]()
__________________
Viimeksi muokannut mosku : 15.10.2009 20:55 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Patrol "super roof" VM-88 "purettu" +muuta palikkaa | Pörö | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 21 | 13.02.2010 21:22 |
Mistä 16" x 10"/12" teräsvanteita? 8x6,5" jaolla. | veijon-esso | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 14.03.2009 16:48 |
Ostettu 8"-10" x 15" (beadlock/ilman) vanteet - 6x5,5" jaolla | Räjä | O/M/V Renkaat ja vanteet | 7 | 26.02.2009 18:29 |
Ostetaan Tojotan "lantikan" 2henk. penkki "OSTETTU" | Cam1lla | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.11.2008 19:28 |
Myydään 14" nastat, 18"kitkat, 20" kesät ja 16" insat | Zamppa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 11 | 25.09.2008 13:43 |