![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Vetotanko on käsitykseni mukaan se kalliimpi varsi, joka lähtee lähtee tehostimen varresta apusimpukalle.
Siinä on vielä se tappi ohjausiskaria varten, joten luulisi sen osan olevan kalliimpi. Keskitanko puolestaan olisi se tanko, joka lähtee apusimpukalta repsikan puoleista pyörää kohti. Voihan noi nimitykset olla päinvastoinkin, mutta osien ulkonäön ja muotoilun takia hinnoittelin ne näinpäin. Molemmissa varsissa on kiinteät nivelet. Viimeksi muokannut Kartse1 : 09.08.2009 12:54 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
d44 / GM 10 bolt vetoakselin nivelet | Rytari | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 10.12.2008 22:10 |
O: Rockyn vetoakselit+nivelet | Hiase | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 31.12.2007 17:45 |
Tojotan ohjaus nivelet?! | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 02.08.2005 17:07 |
Dumbon CV-nivelet | Tapsa_ja_Dumbo | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.08.2004 20:27 |
Dumbon CV nivelet...... | Tapsa_ja_Dumbo | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.06.2004 20:14 |