Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 09.08.2009, 09:42
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.064
Perusasetus

Vetotanko on käsitykseni mukaan se kalliimpi varsi, joka lähtee lähtee tehostimen varresta apusimpukalle.
Siinä on vielä se tappi ohjausiskaria varten, joten luulisi sen osan olevan kalliimpi.

Keskitanko puolestaan olisi se tanko, joka lähtee apusimpukalta repsikan puoleista pyörää kohti.

Voihan noi nimitykset olla päinvastoinkin, mutta osien ulkonäön ja muotoilun takia hinnoittelin ne näinpäin.

Molemmissa varsissa on kiinteät nivelet.



Viimeksi muokannut Kartse1 : 09.08.2009 12:54
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
d44 / GM 10 bolt vetoakselin nivelet Rytari Tekniikka & Jutustelu 17 10.12.2008 22:10
O: Rockyn vetoakselit+nivelet Hiase O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 31.12.2007 17:45
Tojotan ohjaus nivelet?! SoSo Tekniikka & Jutustelu 4 02.08.2005 17:07
Dumbon CV-nivelet Tapsa_ja_Dumbo Tekniikka & Jutustelu 3 04.08.2004 20:27
Dumbon CV nivelet...... Tapsa_ja_Dumbo Tekniikka & Jutustelu 3 21.06.2004 20:14


Sivu luotu: 10:47 (GMT +2).