![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kokeile sellaista juttua että ota pitkien merkkivalon poltin irti ja totea toiminta. Jos oireet häviää niin kerron lisää vanhemmissa Toyotissa olevien kytkentöjen salaisuuksia...
Viimeksi muokannut Patu925 : 17.07.2009 22:42 Perustelu: Typo |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pitää katsoa jossain vaiheessa vaikuttaako asiaan mitenkään. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Sun pitäis releyttää ulommaiset valot, niinkuin ilmeisesti sisempiin on jo tehty. Siellä kun ei alunperin lyhkästä pitäisi/saisi palaa.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
itsellä kävi hiluxissa (LN110) hieman vastaavaa, AMP xenon sarja kiinni puolikkaat pelas hienosti, mutta kun laittoi pitkät niin pitkien merkkivalo ei syttynyt lainkaan. Sitä en muista että syttyikö pitkät,
itse ratkaisin asian tehovastuksella, oikeelta puolelta ohjaus xenonien boksiin, ja vasen polttimon kanta siis jäi tyhjäksi. Siihen tehovastus ni rupes pelaan. Vastuksen heitin vaan muiden johtojen sekaan ja sehän ottilämpöä sen verran että sulatti paisuntaäsäiliöön reijän ![]() Nyt asennettu keulaan niin että ajoviima jäähdyttää, heti maskin takana. Tää ei varmaan vastaa ihan suoraan sun ongelmaan, josko milläään tapaa. Mutta kerroin kuitenkin yhden variaation. Samasta aiheesta. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Melkein selvä kytkentäkaava, toivottavasti tuosta saa selvää... ![]() Eli kun pitkät palaa niin merkkivalo saa sähkön lyhkäisten valon langan kautta. Lyhyet päällä merkkivalon kumpikin pää on maissa ja arvatenkin se ei pala. Onko ko kytkennällä haettu sitä että kun lyhyet on palaneet niin pitkien merkkivalo ei toimi ja siitä voi päätellä että olisi vikkoo vikkoo vikkoo... |
#6
|
||||
|
||||
![]()
No niin nostellaas taas tätä kun aloin taas värkkäämään noita valoja keulille.
Semmonen ongelma on tällä hetkellä että vaikkei autossa ole virrat päällä eikä valot päällä. Kun laittaa joko akun kengän tai sulakkeen paikalleen (riippuen tilanteesta kumpi on irti) räpsähtää aikamoinen kipinä yhdistettäessä ja valot alkaa palaa samantien. Eikä ole mitään vaikutusta valokatkaisimella käytti pitkiä päällä tai teki mitä hyvänsä. Eli jostain tulee virtaa läpi. Tämä homma on vaivannut oikeastaan koko ajan tuota autoa, joskus nuo valot toimi ihan niin kuin piti paitsi pitkät jäi palamaan kun vaihtoi lyhyille, eikä niitä saanut takaisin lyhyille kuin armottomalla valojen vilkuttamisella ja semmonen oikotie tuli tehtyä että xenonien pitkille menee virtakytkimen kautta. Purin pois ja kokeilin onko tuolla Patun neuvolla mitään vaikutusta jos ottaa tuo pitkien merkkivalon pois. Eikä sillä ollut, tässä vaiheessa. Onkohan se xenon sarjan valonvaihdin yksikkö hajonnut? Kun poltin kannalle ei tule jännitettä ennen kuin laittaa virrat päälle, että ainakin omaan mieleen auton sähköjen omituisuudet on tässä tilanteessa pois suljettu. Mutta pitää mittailla mitä arvoja siitä valonvaihtimesta saa irti ja katsoa sitten mitä tässä alkaa tekemään. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mihin ne on maadoitettu?
Sinne taitanee tulla se plus koko ajan,ja miinuksella katkotaan sähköjä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään 50W GT-HID Xenon-muutossarjat | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 14 | 07.03.2009 11:11 |
O: 12V xenon ballasti | riude | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 15.01.2007 19:03 |
hj61 murros ongelma | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 14.09.2005 14:04 | |
hj61 murros ongelma...KIIRE | Kela | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 02.07.2005 20:54 |
HJ61 vaihde ongelma... | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 29.03.2005 09:50 |