![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() varmaa todella raju tuo tehohäviö boggereilla
__________________
-BJ-40 -hilux ln110 ex -Land Cruiser HJ-45 ex -hilux ln65 ex http://www.pahama.com |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Bertta on taas penkitetty mutta nyt sanan varsinaisessa merkityksessä. Motonetin "cylon malliset" OTR sporttijakkarat asennettu. Ei ollu enää sellasii normi kaks reikäsellä selkänojalla. Saa nähdä millaset nää on pitkässä juoksussa. Napakan tuntuset istua kaikkien vanhojen penkkien jälkeen. Aika veemäisen kuumat ovat jos aurinko porottaa kunnolla. No ei ainakaan munat jäädy
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Komeet on. Ei muutakuin itsekkin tuollaiset alle.
Minkälainen homma oli veistää noi paikalleen? Penkkien mukana tais tulla kiskot? Tarviko korin penkinkiinnikkeitä madaltaa/nostaa? |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Kyl sun nyt pitää verhoilla neekerinnahalla toi penkkien välinen laatikkokin
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Uusien penkin rautojen takia ei enään lifti mennyt takaa työntämällä penkin alle joten sujuvasti rälläkällä tein uudesta farm jackista vähän lyhyemmän. Kuvassa penkin alla näky rautoja ja takakiinnikkeessä korokepala. Viimeksi muokannut mikjus : 20.07.2009 07:08 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
OK, kiitoksia. Tämä selventi paljon.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tuli eilen rengas paistosta. Meinas olla veemäine rojekti kun eräässä V alkusessa liikkeessä lyötiin hanskat tiskiin heti kun sanoin et maasturin rengas kyseessä. Ei oo kuulemma laillista ja eivät tee kuin työkoneisiin. Sit kun muutamia liikkeitä kiertelin niin eräs R alkuinen liike suostui paikkaamaan noin 4cm viillon kyljestä mutta sanoi et ei ehkä kestä ja on kallista. No ihan hyvin olivat saaneet joustavilla ristikudospaikoilla paistettua viillon umpeen mut maksokin sit 90€
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli kansa mutiaisissa ihan kivat viilot.Eläkkeelle jäänyt rengasseppä korjas ne kotonaan. Hyvin on kestänä niin metässä kuin asfalttitellä ajoa.
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mulla on muuten sulle nyt sitä kojetaulumateriaalia sileänä, tuonko kaffeiltaan? |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
KYM |
#11
|
||||
|
||||
![]()
On vielä kestänyt. Toi penkin runko vaikuttaa vähän rimpulalta muuten ihan omasta mielestä ok. Vertauskohtana tietty kun oli täyspaskat saabin penkit niin paremmastakaan ei tiedä. Tosta selkänojasta mistä saa nelipistevyö läpi niin välillä "nahka" meinaa karata sen muovin alta kun ei taida olla millää kiinni. Eihän näil nyt vielä oo kun muutama venäjän safari ja pari suunnistuskisaa ajettu normaali ajojen lisäksi.
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
onko noissa penkeissä selkänojansäätöä?
|
#13
|
|||
|
|||
![]() |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Punnitus 23.9.2009 NCC soravaaka. Naru ja koukut puuttuu vinsseistä, tankki täys, bikinitopilla ja rauta puoliovilla.
Kokonaispaino tasan 2000kg joka on sama kuin vuosi tai kaks sitten. Muutoksia on tullut siitä mm. +rautalokarit, +rautapuoliovet, + räikkäwarn peteineen,boxeineen ja piuhoineen, + öljypohjan panssarointi, + hd kardaanit, -ulosotto, -mekaaninen vinssi, - vinssin kardaani -keulaa lyhennetty. Kokonaispaino 2000kg Keulapaino 1040kg Peräpaino 940kg Eli ei muuta kun suunnittelemaan... TGn 18mm 1-1/4" Creeper jointsejakin olis laatikollinen jemmassa. En tiä olisko välivuosi paikallaan et sais rakenneltua rauhassa... Foxin pro series 2.0 14". Kuvas testis liian lyhyet QA1 12-200 jouset jotka olis muuten ylitsyt jos joku tarvii. Nii ja uusi turakkipuhallinväpyvi tarjoaa kostean lehmän henkäyksen tuulilasille... Sit joskus kiroilin kun vedenpitävät led takavalot oli puolillaan vettä. Nyt purin niin siinä onkin toi led yksikkö tiivis mutta sen ja "ulkolasin" väliin pääsee vesi. Eli akvaarioefekti on vain silmänlumetta. Muutakin pikkupuuhastelua on tullut tehty mm. takaosaston sähköt siistitty ja laitettu jopa sulakkeita, edestä kojelaudan alta siirretty kaks sulakeboxia kojelautaan ja laturille vedetty noin 3x paksumpi latauspiuha kuin aikaisemmin. Lisäks konehuoneessa piuhat vedetty moottorinmyötäisesti ylös ettei risut vie mennessään. Samalla poistettu varmaan 20m turhaa alkuperäistä piuhoitusta. Viimeksi muokannut mikjus : 24.09.2009 12:03 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty BJ-40 Projekti | mss | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 05.06.2016 20:17 |
Myydään Bj-40 projekti | kares | O/M/V Ajoneuvot | 16 | 19.03.2014 23:04 |
Bj 40 projekti | _JT_ | Maasturiprojektit | 277 | 28.02.2013 22:09 |
M: TOYOTA BJ-40 projekti | tepa78 | O/M/V Ajoneuvot | 12 | 15.03.2008 15:47 |
Bj 40 -76 projekti | elhapero | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 04.03.2008 23:00 |