![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Löytyyköhän BJ 75:lle rengaskokoja kuinka isoja. Rekisteriotteessa 7.50-16 mikä antaa korkeutta kait 808 mm. Kapeus myös ongelmana.
|
|
|||
|
|||
![]()
Sen verran sain terveisiä konttorilta kun itse viimeksi kävin, että land cruisereihin hyväksyvät 33x12.5-15 kumin vaikka mitta meneekin yl leveydestä ja korkeudesta.
|
|
||||
|
||||
![]()
Eiköhän tuolle 7.50 renkaalle löydy kokoja tuonne 34 tuumaan asti. Leveys toki muodostaa pikkuongelman, mutta esimerkiksi 34x10.5 kokoinen kumi pitäis mennä alle niin, että heiluu.. Samoin, kuin 34x12.5..
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Kuten tuosta toisesta topicista varmaan luitkin ...
Otteessa on oltava rengaskoon perässä maininta LT ( 7.50 - 16LT ) jota tuo mainio STRO-normisto ei tunne . Ja jatko on taas katsurista kiinni , et viittiikö haeskella tuo ECE regulation vai mikäsenyttaasoli ... Mutta mulla on onnistunut leimata kahteen edelliseen 33 x 12,5 x 15 ... korkeus vois jopa riittää 34-tuumaseen ( kokoja vaan niukasti ...) Onnea yritykseen !!! |
|
|||
|
|||
![]()
Terve. Minulla on RJ-70. Mahtuuko siihen nämä 33x12.5 pyörät ilman että pitäisi koria korottaa? Vanteiden offset pitää varmaan olla sitten -44? näin ainakin ymmärsin edellisten viestien perusteella.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja max. laillinen offset RJ/LJ/HJ on -35 mm. |