Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja CJ7
baxxter: Onks sulla omat systeemit tota typen täyttämistä varten? Muistelin että hommasit jotkin vermeet? Oliks ne millaset ja mistä?
|

Oikeen viimotteen päälle vehkeet

Messer 0-20bar paineensäädin, hinta tais olla 122e. Sais (ja pitäis hommata) noita 0-40bar tai 0-50bar säädöilläkin, hintaa oli 366e



Siihen jatkoksi 20bar kaasuletkua, pallohana ja normi renkaantäyttöventtiili ilman sitä lukituskynttä.
Jos jotain tahtoo amerikasta tilailla, niin
http://www.powertank.com/products/sf.../productID/225 mulle kans yks
Ja sitte OT:t
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön
olis kyllä hyvä jos suunnistus kisoihin pääsis proto luokkaan hydrauli ohjauksella ni sais helpommalla rakennettua auton trialiin ja suunnistukseen
|
Ehkä se olis parempi tehdä kunnolla, kuin helpolla.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_76
Onhan tuosta asiasta tapeltu tuolla suunnistuksen sääntötopikissa, mutta hyvään selitykseen riittää yksi sana: liikenneturvallisuus (tästä syystä myös hitsatut sektorivarret ja raidetangot on kielletty).
|
Eipä tuossa mitään hyvää selitystä ole, kun suomipoika tekee työntövarsista tukivarret ja hyvin kelpaa.. Tai sitten "jakarit" hitsataan akseliin, ohjausvarsi ja panhardi ristiin: kisakatsastuksessa kättä lippaan ja hyvää kisaa

Mutta olihan siellä simpukka..
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön
niinpä.... hydrauli ohjauksia on joka traktorissa ja työkoneessa ja eipä niissäkään ohjaus kovin usein petä... varmaan luotettavampi kuin 20 vuotta vanha raidetangonpää!!!
|
Eli 20v vanha traktrorin hydrauliohjaus paikoilleen, vanhalla mopon ketjulla vetoja pumpulle ja 80 km/h päästelemään muun liikenteen joukkoon..