![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Isä olikin jo nostanut kannen ainakin viikko sitten porukalla pois ja kyllä sieltä se pahvi oli kulunu/palanu puhki. Viimeisestä välistä selvästikkin.
Nyt kansi viedään huoltoon Hiomo Kantaselle ja sitten takaisin kiinni. Turbokin oli kulunutta kamaa ja tunki öljyä jostain välistä ja välyksiä tuntui :S Aika lahjakkaasti tunkee paskoo jostain välistä pihalle kun on kunnon kerrokset pakopuolen reunoilla :S Jotain gasket removeria ja lasta käteen ja puhdistelemaan paikkoja ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
tarkistitteko männän rengas urat? ne menis nyt kuitenkin samaan rahaan kun kansi on pois, ja kk-laakerit
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ei olla tarkistettu eikä nyt aletakkaan vaikka olis kuinka järkevää
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Luigi- |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ja mites noi männärengas urat tarkastetaan? |
#7
|
||||
|
||||
![]()
no ne urat voi mittaa vaikka rakotulkilla, kun painaa renkaan pohjaan ei sais olla välystä.
niin tanbkoja ei saa sekottaa eikä myöskään kuppeja, eli kupit pois nokan päältä ja pussiin vaikka numeroiden että saa oikeeseen paikkaan takas. ei välttämättä sovikkaan eripaikkoihin noi kupit. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
ja jos haluaa jättää ne kupit paikoillensa ettei tartte purkaa pois niin kannattaa työtötankoja nostellessa varoa ettei ne nouse paikoiltansa pois. tahtoo pysyä siinä työntötangon päässä öljyn voimalla hyvin. koska sitten joutuu avaan koneen sivupellit!
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mersun om352:ssa on ainakin sen verran painavat kupit, että tuntee selvästi tikkua nostaessa, jos siellä on lisäpainoa tulossa mukana ylös. Siinä vaiheessa kun laskee tikun nostimineen takaisin lähes nokka-akselille asti ja pyörittelee sormin tikkua nopeasti ympäri edes takaisin, niin kuppi yleensä aina putoaa. Kuppi ei kerkiä mukaan niihin tikun edestakaisiin liikkeisiin, vaan ilmaa pääsee tikun päässä roikkuvaan kuppiin ja kuppi putoaa tikusta alas nokan päälle. Tikkua ei saa nostaa alussa kuin vähän, ettei kuppi nouse pois porauksestaan. En tiedä miten hyvin konsti toimii HJ:n koneessa.
__________________
Jukka |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
12ht lohko | Pexi | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 29.04.2009 14:02 |
Myyty HJ:n 12HT moottori | Gegguli86 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 07.01.2009 22:14 |
Myyty M: 12ht:n syöttöpumppu | titanix | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 26.12.2008 20:16 |
M: 12ht | r2ree | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 31.05.2008 20:15 |
m:hj 61:n,kone 12ht h.590e | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 19.02.2008 23:34 |