Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 30.06.2009, 22:22
Arppa Arppa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.07.07
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 106
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja moggirange Näytä viesti
Jossain Ivecon turbopakettiauto-malleissakin on sama kytkinakselin boori ja 10"- kytkin (ZF-n laatikko) Voisko niistä soveltaa?
Ivecoissa on milliboori. Volvon zf-laatikossa on 10-boorinen mutta tuuma kokoisena, muistaakseni 1 1/8 tuumanen, joten milliboorilla oleva levy ei käy. Tuuma koon 10 boorista löytyy rangesta/lantikasta, jostain vuosimallin patrollista sekä opelilla on vielä jokin sporttimalli 3 litran koneella josta käypänen levy. Ja luonnollisesti 164 volvosta kytkin käy.
Näistä mulla on omakohtainen kokemus kun rakensin Volvo c303:een 5-vaihteisen laatikon ivecon paloilla ja siirryin kytkinlevyn osalta millibooreihin(tosin konekin vaihtui samalla)
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kytkin kysymys kesis Tekniikka & Jutustelu 18 02.06.2009 10:07
bj:n kytkin... jv Tekniikka & Jutustelu 3 09.05.2009 13:21
Se kytkin, se kytkin... LJ bj45lava Tekniikka & Jutustelu 22 31.12.2006 13:40
volvon tehostaja kysymys ed Tekniikka & Jutustelu 8 24.08.2006 22:13
volvon 303 rengas kysymys? Tekniikka & Jutustelu 5 21.08.2006 06:55


Sivu luotu: 23:48 (GMT +2).