![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]()
__________________
Köyhän on pakko yrittää. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
oisit ottanu takakardaanin poies jos tommosen etukäteen tiesit jotta taka-akselia tarvii säästää.
__________________
Luigi- |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Murros???
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ei sieltä välttämättä mitään ole hajonnut, vielä, mutta tuollainen käyttö edesauttaa jonkin paikan porsimista. Kun kerran on ajettu neliveto päällä asfaltilla autolla missä ei ole keskitasauspyörästöä, ja jos etu-, sekä takarenkaiden kehä on eri mittainen (rengaspaineet, kuorma taka-akselilla), niin totta helvetissä voimansiirto kerää itseensä pänninkiä mikä poistuu pamauksena ja etuvedon hylkimisenä.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ottamatta kantaa noihin rasitus ym.juttuihin,niin ota hemmetissä se etuperä auki,ennen seuraavaa koettelua jos se jutsahtaa jumiin vauhdissa,niin se on sitten heiman huonompi juttu.
Jos vaikka ei vikaa olisikaan niin hyvä se on tietää sekin... |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä täs oma tyhmyys täytyy myöntää,mut kyllä olis luullu että joskus herrasmies maasturina myydyllä autolla voi ajaa nelikko päällä muuallakin kuin parkissa
![]() ![]() ![]()
__________________
Köyhän on pakko yrittää. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Selostakaa ny kun ei ymmärrä.Kun meikäläisen kärrys ei ole tasauspyörästön lukkoa ni millä ihmeellä se ottaa turpiinsa noin?
__________________
Köyhän on pakko yrittää. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
olisko seka rengastus .erikokosia/merkkisiä renkaita ympäri autoo tai kulutus pinnat takana uudet ja edessa loppuun ajetut
toi että neliveto ei lähe pois päältä kertoo sen että näin on käyny.!! ite olen ajellut myös neliveto päällä kesällä ongelmitta kun pitää rengas koon samana edessä ja takana. Viimeksi muokannut toyota4x4 : 27.06.2009 09:59 |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Toyotan hanskalokeron kannessakin tais lukea ettei nelikkoa saa käyttää pitävällä alustalla. Sitten 80-sarjan cruiserissa on jo tasauspyörästö keskellä, joka voidaan lukita 50/50 suhteeseen. |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
No ei liity tähän mutta jos mittarissa alkaa olla jo 500 tuhatta,niin kaikenlaiset voimansiirtovauriot alkaa olla jo ovella jos ei huoltoja ole suoritettu ajallaan alkaen öljynvaihdoista,jatkuen välysten säätöön,laakeriremppoihin ym.kalliisiin hommiin mitä ei raaski/hokaa teettää/tehdä ennakkoon. Hj:ssäkin onnee samat perät edessä ja takana joten ne ovat kyllä yhtä vahvoja eikä niitä tarvi sen enempää säästellä,mutta mikään ei pelasta jo huollot on laiminlyöty. |
#12
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Köyhän on pakko yrittää. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mikä tuli patrolliin? | Rausku4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 11.01.2009 21:33 |
mikä tuli patrolliin? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 31.08.2007 14:15 | |
Vittu se KÄY!!!! | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 29.08.2006 06:54 |
vittu | putikka | Chit-Chat | 11 | 18.07.2005 18:39 |
VITTU/SAATANA MÖNKIJÄVARKAAT | Numppa | Chit-Chat | 6 | 07.07.2005 22:54 |