![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#19
|
|||
|
|||
![]()
No jep,
Kartaanin nivelissä tahi etuperän murikan laakereissa ei käsipelillä ainakaan tunnu välyksiä. Mutta kun kartaanaeista auton alla maaten käsin pyörittelee eestaas, niin etukartaanissa on paljon enemmän tyhjää kuin takana. Missä se välys siis oikein piilee, täytyyhän sitä olla molemmissa päissä kartaania, että se voi liikkua, siis etuperässä ja jakoloodassa. Onko tuossa jakolaatikon ketjussa jokin kiristyssysteemi vai venyykö se vain vaihtokuntoon? Paha homma? Ilmeisesti jonninlainen välys tuossa aina pakostakin on. Onko tässä mallissa taipumusta etunapojen booripalojen väljistymiseen kuten oli HJ:ssa? Ainakin ne ovat hieman erilaiset (=kalliimmat ja hankalammat vaihtaa). Mitään epäilyttäviä ääniä ei kuulu kolausta lukuunottamatta. Autolla on ajettu pari sataa tuhatta. Voi olla, että pitäisi vaan opetella vaihtamaan tällä. t. RoJu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kannattaako tuottaa kj95 vai Land Cruiser D4D -03 | Teppo2 | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 23.04.2008 18:54 |
M:Hiacen tavaratilan pohjalevy | Micco | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 27.05.2007 19:44 |
BJ:n jousien pituus | mir-40 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.05.2007 18:53 |
Kiilahihna pituus | Masu | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 30.01.2006 12:57 |
tavaratilan penkit - ilmaiseksi MMC:n jäsenelle | tmx50 | O/M/V Muut | 5 | 27.09.2005 10:19 |