Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #19  
Vanha 21.06.2009, 22:29
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

No jep,

Kartaanin nivelissä tahi etuperän murikan laakereissa ei käsipelillä ainakaan tunnu välyksiä. Mutta kun kartaanaeista auton alla maaten käsin pyörittelee eestaas, niin etukartaanissa on paljon enemmän tyhjää kuin takana. Missä se välys siis oikein piilee, täytyyhän sitä olla molemmissa päissä kartaania, että se voi liikkua, siis etuperässä ja jakoloodassa.

Onko tuossa jakolaatikon ketjussa jokin kiristyssysteemi vai venyykö se vain vaihtokuntoon? Paha homma? Ilmeisesti jonninlainen välys tuossa aina pakostakin on.

Onko tässä mallissa taipumusta etunapojen booripalojen väljistymiseen kuten oli HJ:ssa? Ainakin ne ovat hieman erilaiset (=kalliimmat ja hankalammat vaihtaa).

Mitään epäilyttäviä ääniä ei kuulu kolausta lukuunottamatta. Autolla on ajettu pari sataa tuhatta. Voi olla, että pitäisi vaan opetella vaihtamaan tällä.

t. RoJu
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kannattaako tuottaa kj95 vai Land Cruiser D4D -03 Teppo2 Tekniikka & Jutustelu 29 23.04.2008 18:54
M:Hiacen tavaratilan pohjalevy Micco O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 27.05.2007 19:44
BJ:n jousien pituus mir-40 Tekniikka & Jutustelu 2 03.05.2007 18:53
Kiilahihna pituus Masu Tekniikka & Jutustelu 1 30.01.2006 12:57
tavaratilan penkit - ilmaiseksi MMC:n jäsenelle tmx50 O/M/V Muut 5 27.09.2005 10:19


Sivu luotu: 14:15 (GMT +2).